بنیاد رودکی و جام پرحاشیه

بنیاد رودکی و جام پرحاشیه


همان اول كار گفتیم ماجراهای سفرهای خارجی تا دلتان بخواهد حاشیه داشته‌اند. بنیاد رودكی هم در جریان برگزاری مسابقات جام‌جهانی به كشور روسیه چنین ماجرایی را پشت سر گذاشت.
البته باید جمله را تصحیح كنیم و بگوییم بنیاد رودكی پاسخگویی به رسانه‌ها را پشت‌سر خود جا گذاشت! ماجرا از این قرار بود كه اركستری همراه با خواننده و چند خبرنگار راهی كشور روسیه شدند. از اول كار هم اعلام شد كه حامی‌مالی همه هزینه‌ها شركت پوشاك هاكوپیان است. سفری كه گفته شد حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه دربر داشته است. همین كه سفر تمام شد رسانه‌ها و اتفاقا همان خبرنگارانی هم كه در این سفر حضور داشتند، پیگیر انتشار جزئیات هزینه‌های این سفر شدند. بعدتر هم دیدیم سفری كه تاكید شده بود بنیاد رودكی برایش هیچ هزینه‌ای نخواهد كرد، در فهرست هزینه‌های بنیاد با رقمی 500 میلیون تومانی درج شده است!
پیگیری رسانه‌ها البته به جایی نرسید و بند مربوط به سفر از اسناد منتشر شده حذف شد. بعدتر هم قرار شد ریز هزینه‌های این سفر منتشر شود. البته هنوز هم خبری نشده و ما منتظر مانده‌ایم. اگر جایی این اسناد را دیدید و احیانا ما از انتشارشان بی‌خبر مانده بودیم! لطفا خبر دهید تا ما هم در جریان قرار بگیریم.