حق با شماست

حق با شماست

#  مصادره _زمین
یوسفوند از لرستان:
چرا قاضی محترم شهر دورود استان لرستان زمینی را كه 60 سال پیش بنده احیاء و در آن كار كردم به نفع شخص دیگری مصادره كرد؟ پس حق و حقوق من چه می‌شود؟

#  پتروشیمی _كارشكن
شیرزاد از تهران:
كارخانه‌های پتروشیمی كه وظیفه اصلی تامین مواد اولیه صنعت كشور را به‌عهده دارند، با كارشكنی و صادرات، سعی در گرانی محصولات خود دارند و امیدوارم هر چه زودتر با این افراد مقابله شود.

#  دستفروش _منطقه 19
احمدی از تهران:
حدفاصله میدان جهاد تا حرم امام‌(ره) در اتوبان تهران - قم به علت بساط دستفروشان همیشه ترافیك است كه چهره زشتی دارد و شهرداری منطقه 19 اقدامی بابت ساماندهی این وضع نكرده است.

#  آسفالت _اسلامشهر
ارزنده از تهران:
آسفالت صالحیه اسلامشهر حدفاصل صالح‌آباد تا علی‌آباد خراب است و به رسیدگی و بازسازی نیاز دارد.

#  قبض_ابهام
شهسواری از تهران:
قبوض تلفن دیگر صادر نمی‌شود و فقط پیامكی با عنوان قبض جدید برای صاحب خط تلفن ارسال می‌شود. این باعث شده شهروندان از موارد هزینه‌كرد خود خبر نداشته باشند.

#  پایین‌شهر _شهردار
مشكینی از تهران:
امیدوار بودیم شهردار جدید تهران نگاه ویژه‌ای به مناطق پایین شهر داشته باشد و بتواند تا حدودی این مناطق را محرومیت‌زدایی كند، ولی هیچ اتفاق خوشایندی در یك‌سال اخیر مشاهده نشده و فقط دریافت انواع و اقسام مالیات وعوارض و... باب شده است.

#  نظافت _محرم
جمعی از شهروندان:
با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، امیدوارم شهروندان به فكر پاكبانان عزیز باشند و كار این افراد را چند برابر نكنند.  ا میدوارم  امسال عزاداران عزیز توجه ویژه ‌ای نیز به
محیط زیست داشته باشند و با پرهیز از استفاده از ظروف یک بار مصرف به سهم خود برای حفظ محیط زیست تلاش کنند.

#  پل _مكانیزه
كاویانی از تهران:
از شهرداری منطقه 15 درخواست می‌شود پل عابر پیاده اتوبان
 بسیج - آهنگ را مكانیزه كند.