حق با شماست

حق با شماست

 #حجاب - هنجارشكن
شهروندی از مسجدسلیمان:
از دولت و قوه‌قضاییه درخواست می‌شود برخورد جدی با هنجارشكنان مباحث آزادی و حجاب كه قوانین كشور را زیر پا می‌گذارند، صورت دهد.

 #ارز - تلفن
میان‌آبادی از تهران:
با توجه به كاهش قیمت ارز و ثبات نسبی این بازار در چند ماه اخیر، ولی بازار تلفن همراه واكنشی به این كاهش قیمت ارز نشان نداد و حتی گاهی شاهد افزایش قیمت تلفن نیز همراه هستیم.
 #خدمات -‌ دندانپزشكی
گلریز از تهران:
چرا وزارت بهداشت هیچ تلاشی بابت پوشش‌دهی خدمات دندانپزشكی از طریق بیمه‌ها صورت نمی‌دهد؟ هزینه‌های هنگفت برای رسیدگی و درمان باعث بی‌میلی مردم نسبت به بهداشت دهان و دندانشان شده است و این موضوع اصلا خوشایند جامعه نیست.
 #فوتبال - ارز
یزدانی از نوشهر:
با توجه به نرخ بالای ارز و مشكلات اقتصادی كشور، چه لزومی دارد تیم‌های باشگاهی فوتبال بازیكنان خارجی جذب كنند؟ متاسفانه بعد از مدت كوتاهی نیز به علت پرداخت نكردن مطالبات، این بازیكنان از تیم‌ها شكایت می‌كنند و علاوه بر اصل مبلغ، غرامت نیز باید پرداخت شود.
 #ارزان - وزیر
جمعی از شهروندان:
كدام كالاهای اساسی ارزان شد كه وزیر محترم صنعت از ارزانی 80 قلم كالا خبر می‌دهد؟ پوشاك، مواد غذایی، مواد بهداشتی، مسكن، خودرو و... كدام‌یك؟
 #بانوان - ورزشگاه
توكلی شهمیرزادی از كرج:
از دولت و فدراسیون فوتبال درخواست می‌شود تا شرایط ورود بانوان به ورزشگاه را هرچه زودتر فراهم كنند و امیدوارم ورود بانوان به ورزشگاه گزینشی و سفارش شده نباشد و ورود برای عموم آزاد شود.
 #یارانه - دولت
گلفزانی از رشت:
درآمد حاصل از حذف یارانه كالاها و افزایش نرخ ارز كجا رفت؟ چرا دولت برای مهار تورم و افزایش قدرت خرید مردم یارانه غیرنقدی مانند كالا یا بن كالا پرداخت نمی‌كند؟
 #وام - اشتغال
شهروندی از نور:
امیدوارم وام اشتغال روستایی كه اخیرا مورد حمایت دولت محترم نیز قرار گرفته است بر محور عدالت و به جانب حق به متقاضیان تعلق گیرد.