آزار شیطانی پسر 8 ساله  به بهانه فروش ترقه

آزار شیطانی پسر 8 ساله به بهانه فروش ترقه


دو مرد شیطان صفت كه به بهانه فروش ترقه در شب چهارشنبه‌سوری، پسر هشت ساله را قربانی نقشه شیطانی خود كرده بودند، دیروز پای میز محاكمه قرار گرفتند. یكی از متهمان پس از فرار به اردبیل در آنجا مرتكب قتل شده بود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، در آخرین روزهای سال گذشته بود كه در نزدیكی شب چهارشنبه‌سوری،فكر خرید ترقه و وسایل آتش بازی به سر شروین هشت ساله افتاد. شروین به میدان گمرك رفت و همان موقع بود كه یك دستفروش زمانی كه متوجه شد پسر خردسال تنهاست، به او پیشنهاد داد برای خرید ترقه با قیمت ارزان‌تر همراه او به انبار ترقه برود. شروین بی‌خبر از نیت شوم مرد، همراه او رفت اما ساعتی بعد، كودك از محلی كه مرد ترقه فروش او را با خود برده بود، یكراست به كلانتری رفت و ماجرای تعرض آن مرد و همدستش را به ماموران گزارش داد.
با اطلاعاتی كه شروین از مرد ترقه فروش معروف به جمشیدترقه در اختیار پلیس گذاشت، ماموران موفق به دستگیری او شدند، اما همدست او فراری بود. همدست جمشیدترقه چند ماه بعد در اردبیل به اتهام قتل دستگیر شد و به تعرض به كودك هشت ساله هم اعتراف كرد.
روز گذشته متهمان و شاكی و ولی قهری شاكی یعنی پدر او در شعبه دوازدهم دادگاه كیفری یك استان به ریاست قاضی تولیت در تهران حاضر شدند. ولی قهری شروین بار دیگر شكایت خود را مطرح كرد و گفت از هر دو مرد به خاطر تعرض به فرزندش شكایت دارد.
جمشید در دفاع از خود گفت: آن روز كودك را به خانه بردم تا از انبار خانه به او ترقه بدهم. سعید كه با هم دوست بودیم خانه من بود. وقتی از زیرزمین خانه بیرون آمدم متوجه شدم كه سعید به او تعرض كرده است. من هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم.»
سعید عكس ادعای همدستش را مطرح كرد و گفت: «آن روز خانه جمشید بودم كه او این پسربچه را خانه آورد و به او تعرض كرد. وقتی متوجه شد من جریان را فهمیده‌ام مرا تهدید كرد به كسی چیزی نگویم.»
قاضی تولیت خطاب به متهم گفت: ماجرای قتلی كه مرتكب شدی چه بود؟
متهم گفت: با یك نفر درگیر شدم و به او 32ضربه چاقو زدم اما منجر به فوت او نشد. وقتی داشتم از صحنه درگیری فرار می‌كردم، یك نفر می‌خواست جلویم را بگیرد كه به او یك ضربه وارد كردم و فوت كرد. حالا از شاكیان رضایت گرفته‌ام.
دادگاه پس از شنیدن دفاعیات متهمان، ختم جلسه دادرسی را اعلام كرد و حكم پرونده پس از مشورت صادر خواهد شد.