تزریق سم برای کشتن پیرمرد میلیاردر

تزریق سم برای کشتن پیرمرد میلیاردر

دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش برای تصاحب‌ پول‌های پیرمرد تنها سناریوی هولناكی را رقم زدند. متهمان پس از جنایت، جسد پیرمرد را در حیاط ویلای اجاره‌ای در چالوس دفن كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواخر اردیبهشت امسال و به دنبال ناپدید شدن مرموز مرد 62 ساله‌ای در كرج در دستور كار تیم اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.
یكی از بستگان مرد 62 ساله با حضور در پلیس آگاهی گفت: مهران به تنهایی در گوهردشت كرج زندگی می‌كرد و از چند روز قبل كسی از او خبر ندارد. مقابل خانه اش رفتم اما همسایه‌ها اعلام كردند چند روز است او را ندیده‌اند.
پس از این شكایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز كردند و متوجه شدند مهران مرد پولداری است كه از چند سال قبل با اجاره خانه‌ای در گوهردشت به تنهایی در آنجا زندگی می‌كرد. تحقیقات پلیسی از همسایه‌های مرد تنها نشان داد از مدتی قبل دختر جوانی به خانه این مرد رفت و آمد داشته است. با كشف این سرنخ تحقیقات بر روی دختر جوان متمركز شد تا این‌كه هویت او به نام سهیلا 27 ساله شناسایی شد. ماموران سرانجام آدرس سهیلا را به دست آوردند و او را دستگیر كردند. دختر جوان در تحقیقات مدعی شد مدتی عقد موقت مهران بوده و خبری از سرنوشت او ندارد.
كارآگاهان كه به اظهارات سهیلا مشكوك شده بودند، به بازجویی از او ادامه دادند تا این‌كه روز پنجشنبه هفته گذشته لب به اعتراف باز كرد و گفت: پس از آشنایی با مهران او پیشنهاد کرد، عقد موقت او شوم كه قبول كردم. وقتی وارد زندگی اش شدم، متوجه پول‌های زیادی شدم كه در حسابش داشت. وسوسه شدم این پول را سرقت كنم و موضوع را به پسری كه به او علاقه داشتم، گفتم. تصمیم گرفتیم مهران را بكشیم و پول‌هایش را تصاحب كنیم. برای اجرای نقشه، پسر جوان به نام سعید را به مهران معرفی كردم و به دروغ گفتم سعید پزشك است.
سهیلا درباره روز قتل گفت: آن روز تعدادی قرص متادون و مرگ موش را در مشروب مخلوط كرده و به مهران دادم. بعد از خوردن آن حالش بد شد و خواست او را به بیمارستان ببرم. با سعید تماس گرفتم و او به خانه مهران آمد. بعد از دیدن وضعیت پیرمرد ادعا كرد با یك آمپول حالش خوب می‌شود. مهران هم به تصور این‌كه سعید پزشك است اجازه داد به او آمپول تزریق كند. پسر مورد علاقه‌ام مقداری سم را به جای آمپول به مهران تزریق كرد كه باعث مرگش شد. بعد از مرگ پیرمرد، جسدش را داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و با سعید به چالوس رفتیم. در آنجا ویلایی را اجاره كرده و شبانه جسد را در حیاط آنجا دفن كردیم. یك میلیارد و 300 میلیون تومان در حساب مهران بود و می‌خواستیم آن را خارج كنیم كه ماجرا لو رفت و دستگیر شدیم.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف دختر جوان، ماموران همدستش را دستگیر كردند و او پس از انتقال به اداره آگاهی اظهارات دختر را تایید كرد.
وی افزود: پس از اعتراف متهمان، ماموران راهی ویلای موردنظر در چالوس شدند و جسد مقتول را كشف كردند. متهمان با دستور قضایی در بازداشت هستند و تحقیقات درباره ادعای آنها ادامه دارد.