قتل مرد نانوا در خیابان

قتل مرد نانوا در خیابان

جوان پیك موتوری درجریان دعوای خیابانی كارگر نانوایی را با ضربه چاقو به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 10 صبح 25 شهریور امسال همزمان با شنیده شدن صدای درگیری، ساكنان و مغازه داران میدان هدایت در حوالی محله قلهك به خیابان آمده و مشاهده كردند دو جوان كه یكی از آنها چاقو به دست دارد با هم درگیر شده‌اند و ناگهان یكی از آنها دیگری را با چاقو از ناحیه قلب هدف قرارداد و زخمی كرد. پسر 24 ساله زخمی چند قدم برداشت و مقابل مغازه‌ای افتاد. ضارب چاقو را به كناری پرت كرد و متواری شد. اما مردم او را تعقیب و دستگیر كردند. امدادگران اورژانس نیز جوان زخمی را به بیمارستان منتقل كردند، اما او ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی فوت شد.
موضوع این جنایت به مرادی، بازپرس كشیك قتل گزارش و پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. برادر مقتول درباره روز جنایت گفت: در پیك موتوری كار می‌كنم. آن روز با متهم پرونده كه او نیز پیك موتوری بود درگیری خیابانی پیدا كردم و دعوایمان بالا گرفت. تلفنی موضوع را به برادرم كه در نانوایی در همان حوالی كار می‌كرد اطلاع دادم.او خودش را به من رساندو در تلاش بود تا دعوایمان را پایان داده و مرا نجات دهدكه جوان مهاجم با چاقویی كه داشت،ضربه‌ای به قلب برادرم زد و او را كشت.
در ادامه تحقیقات معلوم شد عامل جنایت آب دهان خود را به صورت برادر مقتول انداخته و همین باعث درگیری شده و با حضور مقتول در محل درگیری هدف اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و فوت كرده است.
 دیروز شهروز -متهم به قتل‌ - برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در جریان تحقیقات منكر جنایت شد و گفت: جوان كشته شده را نمی‌شناسم. آن روز یكدفعه مرد جوان در حالی كه به سرعت در حركت بود سمتم آمدو با من درگیر شد و كتكم زد كه با هم گلاویز شدیم و بابت رفتارش اعتراض كردم . در جریان این دعوا نفهمیدم چه كسی او را با چاقو به قتل رساند. من قاتل نیستم.
با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم او دوباره برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد .