نصرا...، سخنان رهبری را بیانات الهی و غیبی می‌داند

نصرا...، سخنان رهبری را بیانات الهی و غیبی می‌داند


من همان شب به تهران آمدم و مجددا به سوریه برگشتم. احساس بسیار خوبی داشتم، چراكه حامل یك پیامی بودم كه شاید برای سید از هر امكان دیگری ارزشمندتر بود. مجددا عماد آمد دنبال من و از همان راه برگشتیم و رفتم پیش آقاسید و موضوع را برای ایشان نقل كردم.
شاید هیچ چیزی به اندازه این كلمات در روحیه سید مؤثر نبود. اولا ایشان یك خصوصیتی دارد كه ماها تا حالا هیچ‌كدام به این درجه نرسیده‌ایم. فكر می‌كنم ما اصلا درس ولایت‌شناسی را باید برویم پیش ایشان یاد بگیریم. او اعتقاد جدی به بیانات رهبر معظم انقلاب دارد و اینها را یك بیانات الهی و غیبی می‌داند. لذا به هر بیانی و به هر كلمه‌ای كه از ناحیه رهبر معظم انقلاب صادر شده باشد، اهتمام جدی و توجه اساسی و فوق‌العاده دارد. من به سید توضیح دادم و او هم خیلی خوشحال شد.
سپس به‌سرعت موضوع اول كه «نتیجه این جنگ، همانند پیروزی جنگ خندق خواهد بود؛ و اگرچه سختی‌های زیادی دارد اما پیروزی بزرگی حاصل می‌شود» از قول رهبر معظم انقلاب در بین همه مجاهدین منتشر شد؛ از كسانی كه در نقاط جلو بودند و درگیر بودند تا افراد در همه صفوف. ثانیا این تحلیل كه «دشمن از قبل یك طرح حمله داشته است» مبنای اصلی عملیات سید در توجیه افكار عمومی و توجه دادن افكار عمومی به نیت دشمن شد.
در موضوع سوم هم مساله دعای جوشن صغیر رایج شد؛ چون این دعا مفاهیم خیلی ارزنده عرفانی و معنوی و عبودی دارد و شاید بتوان گفت جزو بهترین دعاهای مفاتیح است. انتشار این دعا وسعت پیدا كرد و تلویزیون المنار به‌شكل مرتب آن را با یك صوت زیبا و حزین پخش می‌كرد. حتی در بین مسیحیان هم این دعا را می‌خواندند. چون دعا، دعای الهی است، عرفانی است و متعلق به یك طایفه نیست. یعنی هر كسی كه عبودیت و تعبد داشته باشد، به قدرت الهی و به خداوند سبحان اعتقاد داشته باشد، این دعا در او اثر می‌گذارد؛ لذا این پیام خیلی مؤثر بود و شروعی شد برای یك تحرك دیگر و می‌توان گفت كه خون تازه‌ای در وجود حزب‌ا... دمید تا حزب‌ا... با یك امید و اعتمادبه‌نفس بیشتری وارد معركه با دشمن شد.