اتمام فیلمبرداری «لاله»

اتمام فیلمبرداری «لاله»


فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله» به كارگردانی اسدا... نیك‌نژاد سرانجام پس از حدود شش سال تعلیق به پایان رسید.
آن‌طور كه ایسنا گزارش داده، از سال 92 كه فیلمبرداری لاله به تعلیق درآمد، كارگردانش درصدد ادامه ساخت آن بود كه از مدتی قبل مرحله دوم فیلمبرداری با تهیه‌كنندگی تورج منصوری كه مدیریت فیلمبرداری را هم از ابتدا به‌عهده داشت، شروع شد و روز جمعه (19 مهر) هم به پایان رسید.
ساخت این فیلم در مرحله اول به تهیه‌كنندگی پروانه پرتو بود و فیلمبرداری 40 درصد باقیمانده به تهیه‌كنندگی تورج منصوری انجام شد كه این بخش توسط حسن ایوبی در حال تدوین است. البته بخش ابتدایی فیلم تدوین شده و گروه امیدوار است تا یك ماه آینده تدوین به پایان برسد. منصوری همچنین ابراز امیدواری می‌كند این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد.
این فیلم چند سال قبل بر سر مالكیت دچار حاشیه‌هایی شد كه از سرگیری و تمام شدن فیلمبرداری‌اش نشان می‌دهد مشكلاتی كه مانع ادامه كار بود برطرف شده، ولی با این حال با توجه به تاخیری كه در ادامه ساخت این فیلم پیش آمد، هماهنگی برای حضور تمام عوامل فنی مرحله قبل سخت بود به همین دلیل تغییراتی در عوامل صورت گرفته و مثلا صدابردار قبلا ایرج شهزادی بود كه به دلیل حضور در پروژه‌ای دیگر نتوانست همكاری‌اش را ادامه دهد و محمود كاشانی صدابرداری كار را تمام كرده است.
فیلم لاله درباره لاله صدیق یكی از قهرمان‌های اتومبیلرانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، سینان تازچو، نیكی كریمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، پیام اینالویی، محمود اردلان، امیرعلی دانایی و محمد صادقی از جمله بازیگران هستند و فهرست كامل در خبرهای بعدی منتشر خواهد شد.