دام شیطانی مدیرعامل برای زن جویای كار

دام شیطانی مدیرعامل برای زن جویای كار

زن جوان كه برای استخدام به شركت پخش موادغذایی رفته بود، مدعی است از سوی مدیر شركت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این در حالی است كه متهم منكر ادعای این زن شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، حدود یك ماه قبل زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا كرد در حالی كه جویای كار در سایت‌های كاریابی اینترنتی بوده، از سوی یكی از آگهی‌دهندگان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
شاكی در طرح شكایت خود به پلیس گفت: از مدت‌ها قبل در سایت كاریابی، آگهی‌های استخدام را دنبال می‌كردم.تا این‌كه روز حادثه به یك آگهی برخوردم كه متقاضی نیروی كار برای یك شركت موادغذایی بود. از آنجا كه محل آگهی‌دهنده به منزل ما در شرق تهران نزدیك بود،سریع با آن تماس گرفتم. فردی كه تلفن را جواب داد گفت برای شعبه سعادت‌آباد نیازمند نیرو هستیم و من با این‌كه مسیرم دور می‌شد، به‌دلیل نیاز شدید به كار حاضر شدم برای گفت‌وگو راهی سعادت‌آباد شوم.
او در ادامه گفت: وارد شركت كه شدم، جز همان فردی كه تلفن را جواب داده بود، كسی آنجا نبود. به‌عنوان پذیرایی به من یك لیوان شربت داد. اما بعد از این‌كه شربت را خوردم بی‌هوش شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم. بعد از این‌كه به هوش آمدم متوجه شدم مرد جوان به من تعرض كرده بود.
به‌دنبال ادعای زن جوان، ماموران پلیس متهم را با ردیابی تماس‌های اخیر او با شاكی دستگیر كردند. این در حالی بود كه معاینه پزشكی قانونی تعرض به زن جوان را تایید كرد.
طرفین پرونده در شعبه 12 دادگاه كیفری یك استان تهران مواجه حضوری شدند. شاكی بار دیگر شكایت خود را مطرح كرد، اما متهم كه در بازجویی اولیه ادعا كرده بود با خواندن صیغه با زن جوان رابطه برقرار كرده، حالا در اظهاراتی ضد و نقیض اتهام خود را انكار كرد و گفت: پدرم صاحب یك شركت موادغذایی است و من برای جذب نیرو آگهی داده بودم. این خانم هم برای همكاری به ما مراجعه كرد. اما باقی داستانی كه می‌گوید كذب محض است. من او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.
با بررسی دقیق پرونده طی روند قانونی، محاكمه متهم به‌زودی انجام خواهد شد.