كارت بانكی برای كلاهبرداری فقط 100 هزار تومان!

كارت بانكی برای كلاهبرداری فقط 100 هزار تومان!


مرد معتاد كه كارت‌های بانكی‌اش را به كلاهبرداران، تلفنی می‌فروخت در دام پلیس گرفتار شد.
سرهنگ كارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر، گفت: 4 مهر امسال فردی با مراجعه به كلانتری 101 تجریش اظهار كرد: 13 شهریور شخص ناشناسی كه خود را از عوامل صداوسیما معرفی می‌كرد با من تماس گرفت و مدعی شد، برنده جایزه شده ام و با راهنمایی این فرد به نزدیك‌ترین دستگاه خودپرداز رفته و اطلاعاتی را از كارتم در اختیار آنها قرار دادم. به خانه برگشتم و منتظر دریافت جایزه بودم كه در سه مرحله چهار میلیون و 500 هزار تومان از حساب‌های من برداشت شد و فردای آن روز به بانك مراجعه كردم و متوجه شدم این مبالغ به شماره كارت‌های مختلفی كارت به كارت شده است.
پس از این شكایت در تحقیقات پلیسی، هویت یكی از افرادی كه پول‌ها به حساب او واریزشده، شناسایی و مشخص شد وی مردی 49 ساله است كه سابقه دار بوده و در دفعات مختلف، ایامی را در زندان سپری كرده است.
وی درخصوص شناسایی مخفیگاه اولین مظنون پرونده، اظهار كرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و كارآگاهان موفق شدند وی را اواسط مهر ماه دستگیر و به پایگاه یكم منتقل كنند. متهم اظهار کرد كارت‌های عابر بانكش را به افرادی به مبلغ یكصد هزار تومان فروخته و از این‌كه چه فرد یا افرادی به شماره حساب وی پول واریز كرده‌اند، اطلاعی ندارد.