خودكشی پس از انتقام آتشین از شاخ اینستاگرام

خودكشی پس از انتقام آتشین از شاخ اینستاگرام

پسر 39 ساله در جریان انتقامگیری از دختری كه شاخ اینستاگرامی بود، خودروی او را به آتش كشید و هنگامی كه پلیس را در تعقیب خود دید، از روی پل خودكشی كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه یازدهم مهر امسال، آتش گرفتن یك دستگاه خودروی جك در یكی از محله‌های شرق تهران به پلیس گزارش شد. زمانی كه ماموران در آنجا حاضر شدند، مشاهده كردند آتش‌نشانان درحال خاموش كردن شعله‌های آتش هستند. مالك خودرو زن جوانی بود كه مدعی شد مردی كه خواستگارش بوده خودرویش را آتش زده و با سوار شدن به خودروی پژو پرشیایی فراركرده است. تحقیقات در منطقه برای دستگیری راننده آغاز شد تا این‌كه ماموران دریافتند، راننده فراری با یك دستگاه ال‌90 هم تصادف كرده و از صحنه تصادف گریخته است.سرانجام رد مرد آتش افروز را به دست آوردند و وی را تعقیب كرده و روی یک پل روگذر، خودروی متهم فراری را متوقف كردند. بعداز اخطار ازاو خواستند تسلیم شود اما او خودرو را جا گذاشت و فرار كرد و در اقدامی عجیب خود را به پایین پرت كرد و به زندگی‌اش پایان داد.
او مدارك هویتی همراه نداشت كه نام و نشانی خانواده‌اش پیدا شود. بنابراین ماموران با بررسی شماره پلاك خودروی توقیفی از متهم فوت شده نام مالك آن را به ‌دست آوردند. همزمان با احضار این فرد به پلیس آگاهی و تحقیقات از وی، معلوم شد او خودرو را برای ساعاتی به برادرش امانت داده و از او خبری ندارد. او با مشاهده جسد، برادرش را شناسایی كرد.
ماموران برای كشف انگیزه آتش‌افروزی و خودكشی، به تحقیق از مالك خودروی جك پرداختند كه معلوم شد او یك شاخ اینستاگرامی بوده كه در صفحه او كه افراد بسیاری آن را دنبال می‌كردند در زمینه كارهای مدل فعالیت داشته است وهمین باعث شده اغلب افراد كارهای تبلیغاتشان رابه این دختر بدهند. پسرفوت شده نیز كه دنبال‌كننده او بوده، آگهی‌های پوشاك را به این دختر داده و حتی مبلغی برای تبلیغات داده بود. در ادامه این دختر از انتشار آگهی در صفحه‌اش خودداری كرده و همین باعث شده پسر جوان برای انتقام خودروی او را به آتش بكشد.
تحقیقات پلیسی درباره دیگر ابعاد این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد .