سرقت، همراه خواب عمیق

سرقت، همراه خواب عمیق


زوج سارق در پوشش نظافتچی، زنان را بیهوش كرده و از خانه شان سرقت می‌كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده با شكایت زوج جوانی در كلانتری شهرزیبا در دستور كار پلیس قرار گرفت. مرد شاكی به ماموران گفت: برای نظافت خانه با یك شركت خدماتی تماس گرفتیم و زنی برای نظافت به خانه‌مان آمد. وقتی از محل كارم به خانه آمدم، با پیكر بیهوش همسرم رو به رو شدم. وسایل خانه نیز به هم ریخته بود. سریع همسرم را به بیمارستان رساندم كه بعد از 48 ساعت به هوش آمد. متوجه شدم زن نظافتچی، او را بیهوش كرده و حدود 70 میلیون تومان از خانه مان سرقت كرده است.
پس از این شكایت ماموران تحقیقات خود را آغاز كردند و راهی محل شركت شده و متوجه صوری بودن شركت خدماتی شدند. بررسی‌های پلیس ادامه داشت تا این‌كه مردی در تماس با شاكی اعلام كرد، صاحب مغازه فروش تلفن همراه است و امروز مردی برای فروش یك گوشی دست دوم به آنجا آمده كه با بررسی گوشی با شماره و اطلاعات آن روبه‌رو شده و احتمال می‌دهد این گوشی سرقتی باشد. بنابراین با شماره‌های آن تماس گرفته تا از موضوع مطمئن شود.
مالباخته موضوع را به پلیس اطلاع داد و ماموران راهی مغازه شده و دریافتند فروشنده گوشی قرار است یك ساعت دیگر برای گرفتن نیمی از پول به آنجا بیاید. به همین دلیل در آنجا كمین كرده و فروشنده گوشی را دستگیر كردند.
متهم پس از انتقال به كلانتری در تحقیقات به جرم خود اعتراف كرد و گفت: با همسرم تصمیم به سرقت در پوشش شركت خدماتی گرفتیم. همسرم به‌عنوان نظافتچی به خانه زنان می‌رفت و بعد از بیهوش شدن آنها سرقت می‌كردیم.
رئیس كلانتری 133 شهر زیبا در این باره گفت: با اعتراف متهم، تحقیقات برای دستگیری همسرش ادامه دارد.