تصادف ساختگی  برای سرقت طلایی

تصادف ساختگی برای سرقت طلایی


اعضای باندی که پس از تصادف ساختگی، طلاهای مرد موتور سوار را دزدیده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند.
به گزارش خبرنگار جام جم، موتورسواری نهم مرداد امسال به کلانتری 125 یوسف آباد مراجعه و بیان کرد: با موتور در حال عبور از خیابان جهان آرا بودم که از پشت یک دستگاه خودروی پژو با چهار سرنشین به موتورسیکلتم برخورد و به زمین پرت شدم. ولی راننده خودرو که مدعی بود من باعث تصادف شده‌ام با دیگر سرنشینان با من درگیر و بعد از محل متواری شدند. با دور شدن خودرو متوجه شدم طلاهایم شامل تعدادی سکه و شمش طلا به ارزش 500 میلیون تومان سرقت شده‌اند.
در گام نخست، ماموران پلاک خودروی متهمان را شناسایی کردند و در ادامه موفق شدند مالک خودرو را شناسایی کنند. مالک خودرو، مردی سابقه دار بود که پیش از این چند بار به اتهام سرقت روانه زندان شده بود.
راننده پس از دستگیری به جرمش اعتراف کرد و گفت: نقشه سرقت با تصادف ساختگی را من کشیدم و به سه نفر از دوستانم پیشنهاد کردم با من همکاری کنند. در روز حادثه موتورسوار را شناسایی و وی را تعقیب کردیم و در خیابان جهان آرا از پشت به وی زدم. او که تعادلش را از دست داده بود، به زمین خورد. قبل از این‌که راکب موتور سیکلت فرصت انجام کوچکترین واکنشی را پیدا کند او را مورد ضرب وجرح قرار دادیم و طلاهایی را که همراهش بود سرقت  کرده و از محل گریختم.
پس از این اعتراف، دیگر اعضای باند در عملیات جداگانه دستگیر شدند و به سرقت اعتراف کردند.