درگیری لفظی كاپیتان آبی‌ها با 2 نفر

جزئیات ویدئویی منتشر شده از پرواز استقلال به تهران

درگیری لفظی كاپیتان آبی‌ها با 2 نفر



استقلالی‌ها بعد از برد شیرینی كه مقابل تراكتور به‌دست آوردند، در مسیر بازگشت به فرودگاه برای سفر به تهران به ترافیك سنگینی برخوردند. قرار بود پرواز تبریز به تهران ساعت 22و 15 دقیقه تیك آف كند ولی با توجه به این‌كه استقلالی‌ها به ترافیك خوردند، مسؤولان این باشگاه در تماسی كه با مسؤولان پرواز داشتند از آنها خواستند هواپیما را كمی نگه دارند تا به فرودگاه برسند. حدود ساعت 22 و 25 دقیقه بود كه كاروان استقلال به هواپیما رسید و بازیكنان یكی یكی سوار شدند.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال همراه اعضای كادر فنی در همان ردیف اول پرواز نشستند و بازیكنان به ردیف‌های عقب‌تر رفتند. وریا غفوری، كاپیتان استقلال جلوتر از همه آنها بود و در مسیر كه می‌رفت، از مسافران عذرخواهی می‌كرد چون چند نفر از آنها گفتند به‌خاطر استقلالی‌ها معطل شده‌اند. در این بین اما دو نفر كاملا عصبی بودند؛ دو مردی كه تاكید داشتند باید پرواز به‌موقع می‌پرید چون كار دارند. وقتی وریا از جلوی آنها رد می‌شد به ناگهان درگیری لفظی بین‌شان به‌وجود آمد. ظاهرا این دو كه دل‌خوشی از غفوری نداشتند، چیزی به این بازیكن گفتند كه باعث شد كاپیتان استقلال از كوره در برود و در چشم به هم‌ زدنی به آنها بپرد. در این بین الفاظی بین طرفین رد و بدل شد كه اصلا جالب نبود. یكی از عكاسان كه در پرواز حضور داشت، سریعا سمت وریا رفت و از او خواست به جای او بنشیند و نزدیك به این دو نفر نباشد. حرف‌های رد و بدل شده جالب نبود، به شكلی كه یكی از خانم‌ها بلند شد و با اعتراض گفت: «اینجا خانواده نشسته و مراعات كنید. فكر كنید خانواده خودتان در پرواز هستند.»
وریا غفوری كه كاملا شاكی بود، بعد از نشستن روی صندلی آن عكاس، با دلخوری گفت: «من از لحظه‌ای كه وارد هواپیما شدم دارم عذرخواهی می‌كنم ولی این دو نفر به من و استقلال توهین كردند.» چند نفری هم مشغول فیلم گرفتن از اتفاقات رخ داده بودند كه با واكنش بازیكنان استقلال روبه‌رو شدند. آنها درخواست كردند فیلمبرداری را تمام كنند. یك نفر بود كه از صندلی‌های عقب‌تر توانست اتفاقات را ضبط كند و فیلم آن را در اختیار كانال‌ها دهد. خلاصه برای این‌كه ماجرای اختلاف وریا و دو فرد حاضر در هواپیما تمام شود، مسؤولان پرواز و همین‌طور مامور امنیت پرواز هم در صحنه حاضر شدند و دو طرف را دعوت به آرامش كردند. این درگیری لفظی باعث شد هواپیما دوباره با تاخیر برای پرواز روبه‌رو شد و نزدیك به 15 دقیقه همه معطل شدند.
نكته اینجا بود كه استراماچونی، سرمربی استقلال هم بعد از شنیدن صدای وریا به عقب هواپیما رفت تا ببیند چه خبر است. او هم هاج و واج مانده بود كه چه اتفاقی رخ داده است.