گفت‌و‌گوهای صمیمی و خودمانی

گفت‌و‌گوهای صمیمی و خودمانی


یكی از ویژگی‌های برنامه اورست نحوه اجرای آن است كه توسط دو مجری انجام می‌شود. مجری‌ها هم در استودیو حضور دارند و با كارشناسان گفت‌و‌گو می‌كنند و هم در گزارش‌های میدانی و فضای خارج از استودیو سكان‌دار برنامه خواهند بود. محمد‌جواد حبیبی، مدیر تولید و یكی از مجریان این برنامه است كه درباره ویژگی‌های اجرای آن به جام‌جم گفت: اجرای این برنامه به دو شیوه است. بخشی از اجرا به گفت‌و‌گو با كارشناسان در استودیو می‌پردازد و بخشی دیگر گزارش‌های خارج از استودیو است كه من در هر دو بخش كار اجرای برنامه را به‌عهده دارم.
وی ادامه داد: معمولا در برنامه‌های مختلف ما با اجراهایی روبه‌رو هستیم كه در آن مجری خیلی رسمی با مهمان و كارشناس گفت‌و‌گو می‌كند، اما در اورست سعی كرده‌ایم هم در گفت‌و‌گو با مهمان در استودیو و هم در گفت‌و‌گو با مردم كاملا خودمانی و واقعی باشد. ما هم به عنوان مجریان این برنامه سعی كردیم اجرای برنامه را از حالت خشك و رسمی خارج كرده و یك مقدار به سمت نمایشی شدن برویم تا برای بیننده جذاب‌تر باشد.
وی در پاسخ به این سوال كه تا چه حد پیش‌بینی می‌كند با توجه به زمان پخش، برنامه مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد هم افزود: زمان پخش كه مربوط به شبكه است، اما با توجه به محتوای برنامه و مضمونی كه دارد و بخش‌‌هایی كه در نظر گرفته شده، بتواند مورد توجه قرار بگیرد. البته امیدوارم این اتفاق بیفتد و مردم هم دوست داشته باشند. از این جهت كه موضوعاتی را انتخاب كردیم كه به روز بوده و موضوع مردم جامعه باشد. ضمن این‌كه این نوید را به مخاطبان برنامه می‌دهم كه بخش‌‌های جالب و جذابی را در این برنامه شاهد خواهند بود.
حبیبی درباره این‌كه تا چه حد مانند اغلب برنامه‌های تلویزیونی قرار است روی موج اخبار فضای مجازی سوار شوند هم توضیح داد: ما در برنامه خیلی روی موضوعات فضای مجازی تمركز نداریم. مگر این‌كه مرتبط با موضوع برنامه باشد. البته ما سعی می‌كنیم اخباری را مطرح كنیم و به آنها بپردازیم كه كمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی درباره تعامل برنامه و مخاطبان نیز گفت: فلسفه برنامه این است كه موضوعاتی را كار كنیم كه با مردم ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل سعی كردیم با مردم خیلی گپ و گفت داشته باشیم.