اعتصاب استقلالی‌ها بعد از تحصن شكست !

اعتصاب استقلالی‌ها بعد از تحصن شكست !

حضور بازیكنان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرین دیروز در مجموعه نفت تهرانسر، به معنای پایان اعتصاب آنها بود؛ تمرینی كه پشت درهای بسته برگزار شد.
پرداخت نشدن درصد قانونی قرارداد اعضای تیم موجب شد بازیكنان تمرین تیم را تحریم كنند. تحریم تمرین كافی بود تا هواداران پرشمار تیم راهی بهارستان شده و با تحصن، به بی‌پولی باشگاهشان اعتراض كنند. آنها خواستار رسیدگی سریع به وضعیت مالی استقلال شدند كه البته پاسخی به آنها داده نشد.
فراخوان حضور مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی انجام شد و هواداران تیم آبی پایتخت دیروز به بهارستان رفتند تا صدای اعتراض خود را به گوش نمایندگان برسانند.
البته اعتصاب بازیكنان استقلال زیاد هم دوام نیاورد و بازیكنان دیروز به مجموعه ورزشی تهرانسر رفتند تا تمرین كنند. ظاهراً مسؤولان باشگاه استقلال اعضای تیم را توجیه كرده‌اند كه قرار است امروز از طریق یكی از حامیان مالی به باشگاه پول برسد. بازیكنان نیز با این توجیه در محل تمرین حضور یافتند.
جدا از بازیكنان حاضر در اردوهای تیم‌های ملی و امید فوتبال كشورمان در این تمرین، بازیكنان دیگری هم در تمرین دیروز غایب بودند كه این غیبت كمی مشكوك به نظر می‌رسید. وریا غفوری و علی كریمی همراه عارف غلامی، حسین پورحمیدی و مهدی قائدی به‌دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی و امید در تمرین حضور نداشتند. میلاد زكی‌پور و فرشید باقری به‌دلیل مصدومیت در تمرین شركت نكردند.
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی دیگر بازیكنانی بودند كه نه مصدوم بودند و نه در تمرین تیم ملی حضور داشتند و غیبت این عده آخر، كمی مشكوك به نظر می‌رسید.
تمرین دیروز با صحبت‌های كوتاه آندرا استراماچونی، سرمربی تیم آغاز شد سپس بازیكنان به تمرینی پرداختند كه مشخص بود روح همیشگی را ندارد.