جنگ داورها!

سرانجام، تایید صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال اعلام شد

جنگ داورها!

سرانجام اسامی نامزدهای تایید شده برای ریاست فدراسیون والیبال مشخص شد.آن هم پس از چند ماه بلاتكلیفی. در حالی كه ده روز به انتخابات باقی مانده است این نفرات شانس این را دارند كه روی صندلی ریاست فدراسیون والیبال بنشینند. اسامی را بخوانید: محمدرضا داورزنی، افشین داوری، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، امیرحسین منظمی و محمدرضا رشیدی. به عقیده خیلی‌ها رقابت اصلی بین داورزنی و داوری است و بقیه از شانس كمتری نسبت به این دو نفر برخوردار هستند. داورزنی ریاست قبلی فدراسیون را برعهده داشت و داوری هم تقریبا یك سال سرپرست این فدراسیون بود. این در حالی است كه داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم هست و احتمالا به همین دلیل خیلی‌ها می‌گویند او از بخت بالایی برای بازگشت به فدراسیون برخوردار است.
داوری هم البته در مدتی كه سرپرست بوده حسابی توانسته ارتباطات خوبی با هیات‌ها برقرار كند و شاید بتواند بخشی از رای‌ها را داخل صندوق خودش بریزد. نكته‌ای كه اما همه را انگشت به دهان گذاشته حضور داوری است. چرا كه او اصلا قرار نبود نامزد شود. حتی خودش هم مصاحبه كرده و گفته بود كه در این انتخابات شركت نخواهد كرد اما حالا اسمش در بین نفراتی است كه برای شركت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.
اما عجیب‌ترین اتفاق عدم مشاهده نام بهنام محمودی در بین اسامی تایید شده است! ملی‌پوش اسبق تیم ملی كه مثل دوره قبل نامش برای حضور در انتخابات تایید نشد با این حال این چیزها را طبیعی می‌داند و از این‌كه نامش در بین اسامی تایید شده نیست، تعجب نمی‌كند: «مهم نیست اما پیگیر هستم ببینم چرا نام من تایید نشده است. اگر می‌خواهند ما نباشیم شفاف بگویند.» والیبال در چند سال اخیر اسیر حاشیه‌های زیادی شده است. از تغییرات زیاد مدیریتی گرفته تا نتایج ضعیف و... 29 آبان ماه اتفاق‌های زیادی خواهد افتاد و باید دید كه سرانجام داورزنی دوباره سكان هدایت را به‌عهده خواهد گرفت یا این‌كه اعضای مجمع تجربه قبلی را تكرار نخواهند كرد و با اعتماد به داوری هدایت فدراسیون‌شان را به او خواهند سپرد. والیبالی كه تقریبا یك ماه دیگر باید برای كسب سهمیه المپیك در چین بجنگد و چه بهتر كه بدون حاشیه راهی این مسابقات شود تا ملی‌پوشان و مردم دومین حضور والیبال ایران در معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان را جشن بگیرند.