حمید استیلی: اردوی تداركاتی مفیدی بود!

بازگشت تیم ملی امید با دو شكست و یك تساوی

حمید استیلی: اردوی تداركاتی مفیدی بود!

فدراسیون فوتبال از بازگشت شاگردان حمید استیلی پس از اتمام اردوی خارجی این تیم به تهران خبر داد. تیم ملی امید اواسط هفته گذشته برای انجام دو بازی دوستانه مقابل اندونزی و قطر كشور را ترك كرد. ابتدا در برابر اندونزی موفق به كسب یك تساوی شد اما در دومین دیدار، در دقایق پایانی برابر میزبان شكست خورد. شاگردان استیلی سپس راهی قطر شدند و برابر شاگردان فیلیكس سانچس به میدان رفتند كه با حساب 2 بر یك تن به شكست دادند.
تیم ملی امید در حالی حدود ۴۵ روز دیگر كار خود را برای صعود به المپیك آغاز می‌كند كه در سه بازی دوستانه خود با حضور تمام بازیكنان داخلی و خارجی نتوانست بردی را به دست آورد. با این حال حمید استیلی از عملكرد شاگردانش راضی است. سرمربی تیم امید بعد از شكست 2 بر یك مقابل قطر گفت: ما سه مسابقه تداركاتی بسیار مفید برگزار كردیم كه از هر نظر به ما كمك كرد. در همین بازی با قطر همان طور كه سانچس، سرمربی تیم قطر هم در مصاحبه بعد از بازی اعلام كرد تیم ما سازماندهی مناسبی داشت، به‌خوبی توپ را از حریف گرفتیم و با دوندگی مناسب در زمین آنها، مالكیت را در اختیار داشتیم. به هر صورت بازی تداركاتی برای مرور برنامه‌ها و آزمایش برنامه‌های تاكتیكی است. ما در سه بازی با سه آرایش و سیستم متفاوت بازی كردیم تا استراتژی درست و مناسب را انتخاب كنیم.
استیلی افزود: ما در این اردو به خواسته‌های خودمان رسیدیم و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی كردیم. بازیكنان را در پست‌های مختلف مورد آزمایش قرار دادیم. مساله بعدی برای ما بالا بردن توان جسمی بازیكنان است كه باید در فرصت كوتاه باقی مانده روی این موضوع كار كنیم و با آمادگی كامل وارد مسابقات شویم.
اردوی بعدی تیم امید نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود.