برای باشگاه پول درمی‌آوریم

سیاست انصاری‌فرد در بازی با تیم‌های بزرگ اروپایی

برای باشگاه پول درمی‌آوریم

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل قرمزها در تلاش است تا بتواند یك تیم بزرگ را برای انجام بازی دوستانه با ایران به كشور بیاورد. او در این باره می‌گوید: «در تلاش هستیم بتوانیم در تعطیلات نیم‌فصل یا در تابستان سال آینده یك بازی دوستانه با تیمی بزرگ از اروپا داشته باشیم و در این مخصوص به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم كرد.»
انصاری‌فرد در گذشته در این زمینه تجربه موفقی داشت. در سال 2006 و بعد از جام جهانی آلمان، او موفق شد تیم پرستاره بایرن‌مونیخ را برای بازی دوستانه به ایران بیاورد. در آن مسابقه احمدرضا عابدزاده هم به میدان رفت تا از آن به عنوان بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده یاد شود. استقبال طرفداران پرسپولیس از بازی با بایرن مونیخ بسیار خوب بود و در كل باشگاه توانست درآمد خوبی از این مسابقه كسب كند. حق پخش مسابقه را هم شبكه ZDF  آلمان خرید تا پرسپولیس بتواند از آن بابت هم كسب درآمد كند.
این بار هم انصاری‌فرد در تلاش است تا باشگاه بزرگ دیگری را به ایران بیاورد. او در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «یكی از راه‌های درآمدزایی برای فوتبال همین انجام بازی‌های دوستانه است. هر ساله تیم‌های زیادی با هم بازی می‌كنند و به درآمدهای خوبی می‌رسند. یكی از اهداف ما هم در پرسپولیس همین خواهد بود. ان‌شاءا... برای باشگاه پول درمی‌آوریم.» مكاتبات قرمزها در این زمینه آغاز شده است.