كلید ازدواج در تلویزیون

جام‌جم از فیلم‌های آخر هفته تلویزیون، پیشنهادهایی برای شما دارد

كلید ازدواج در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لیلی با من است»، «كلید ازدواج»، «ملكه برفی»، «روزگاری ایران»، «قهرمان»، «برادرم خسرو»، «آدم كوچولوها»، «پیشنهاد»، «اسب مسابقه»، «یتیم خانه ایران»، «پلنگ صورتی 1»، «میهمان بابا»، «بهشت اردك‌ها»،«شروع تازه»، «پلنگ صورتی 2»، «گروه ادیسون»، «بازیكن پینگ پنگ»، «جیم دكمه و لوكاس لكوموتیو ران»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «خانواده گرفتار»، «تا جایی كه پایم توان رفتن دارد»، «خائن1»، «رهایی از شائوشنگ» و «شعبده باز» پنجشنبه و جمعه 14 و 15آذر مصادف با ولادت امام حسن عسكری (ع) از شبكه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

صادق مشكینی در جنگ
نام فیلم: لیلی با من است
شبكه: یك/ امشب ساعت 21
كارگردان: كمال تبریزی
بازیگران: پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه و هدایت ا... نوید
داستان: صادق مشكینی، فیلمبردار تلویزیون كه خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد، برای این‌كه بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تكمیل كند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای این‌كه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند.


كلید دردسرساز
نام فیلم: كلید ازدواج
شبكه: 2/امشب ساعت 30 دقیقه بامداد
كارگردان: داود موثقی
بازیگران: علیرضا خمسه، نادر سلیمانی و فاطمه صامتی
داستان: این فیلم درباره مرد جوانی به نام صادق است كه قرار است جنس قاچاقی را با خود به تهران بیاورد و تحویل یك باند بدهد. كیف خالی را كه قبلا محتوی جنس قاچاق بوده، در یكی از صندوق‌های امانات راه‌آهن می‌گذارد و كلید آن را با خود می‌برد و ...


خشم ملكه برفی
نام فیلم: ملكه برفی
شبكه:2/ فردا صبح ساعت 8
كارگردان: یولادین بارب
داستان: ملكه برفی به دلیل خشمی كه دارد تصمیم گرفته تمام اطرافیانش را به شكل مجسمه‌های یخی در بیاورد.
دو كودك كه وارث هنر پدرشان هستند ناخواسته در مسیر مبارزه با ملكه برفی قرار می‌گیرند و ...


روزهای پایانی جنگ جهانی اول
نام فیلم: روزگاری ایران
شبكه: 3/ امروز ساعت 10 صبح
كارگردان: اردلان عاشوری
بازیگران: حمیدرضا پگاه، ستاره اسكندری و امیرحسین صدیق
داستان: در این فیلم از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد و با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 پرداخته و به نوعی روایتگر سبك زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته است.



قصه پیرمرد متمول
نام فیلم: قهرمان
شبكه: 3/ فردا ساعت 19
كارگردان: جود برانان
بازیگران: رابرت امای، كامرون آرنت، كلیف برانان
داستان: جك پیرمردی متمول است كه بعد از سال‌ها پسر خود، ری را پیدا می‌كند. ری راننده ماشین‌های مسابقه در پیست خاكی است و سعی دارد بعد از سال‌ها رابطه خود را با پدر از نو بسازد.



خیانت انگلیس‌ها
نام فیلم: یتیم خانه ایران
شبكه: افق/ فردا ساعت 18 و 30 دقیقه
كارگردان: ابوالقاسم طالبی
بازیگران: علیرام نورایی، جعفر دهقان و قطب الدین صادقی
داستان: قصه این فیلم در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می‌گذرد كه در زمان احمدشاه قاجار، بر اثر قحطی ناشی از خیانت انگلیسی‌ها، ۹ میلیون نفر از مردم ایران جان باختند.



مردی با اختلال دو قطبی
نام فیلم: برادرم خسرو
شبكه: 4/ساعت 20 و 30 دقیقه
كارگردان: احسان بیگلری
بازیگران: شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی
داستان: خسرو، به اختلال دوقطبی مبتلاست و با خواهرش زندگی می‌كند. خواهر قصد سفر دارد و خسرو باید تا بازگشتش در منزل برادرش ناصر بماند. ناصر دندانپزشك است و برخلاف برادر بیمار خود زندگی بسیار منظم و اصول سخت و محكمی دارد.


قصه 4 آدم كوچولو
نام فیلم: آدم كوچولوها
شبكه: 5/ فردا ساعت 9
كارگردان: پیتر هویت
بازیگران: جان گودمن، جیم براد بنت و مارك ویلیامز
داستان: قصه چهار آدم كوچولوست كه زیر خانه‌ای زندگی می‌كنند. خانه به صاحبان خانه ارث رسیده است، ولی آنها هیچ وصیتنامه‌ای برای مالكیت خانه در دست ندارند. از طرفی آقای پاركر كه فردی سود جوست می‌خواهد خانه آنها را خراب كند و ...


بیمار اوتیسم
نام فیلم: پیشنهاد
شبكه: شما/ امشب ساعت 23
كارگردان: بهادر اسدی
بازیگران: رامتین خداپناهی، آرام جعفری و مهرداد نیكنام
داستان: قصه فیلم درباره رضا پسر بچه‌ای در خانواده‌ای ثروتمند است كه در كشاكش اختلاف پدر و مادرش و سر شلوغی پدرش، توسط كاوه و به دستور قباد ربوده شده، قباد مبلغ 800 میلیون تومان تقاضا می‌كند. رضا مبتلا به بیماری اوتیسم است و خانواده او سعی دارند با پرداخت پول بچه را پس بگیرند.


شبكه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پلنگ‌صورتی 1»، «میهمان بابا»به كارگردانی‌ جواد مزدآبادی، «بهشت اردك ها»،«شروع تازه»، «پلنگ صورتی 2»، «گروه ادیسون» و «بازیكن پینگ پنگ» پنجشنبه14 آذر ساعت11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «جیم دكمه و لوكاس لوكوموتیو ران»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»به كارگردانی رامبد جوان، «خانواده گرفتار»، «تا جایی كه پایم توان رفتن دارد»، «خائن1»، «رهایی از شائوشنگ» و «شعبده باز» جمعه 15 آذر ساعت11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمایش پخش می‌شود.



مزرعه پرورش اسب
نام فیلم: اسب مسابقه
شبكه: امید/فردا ساعت 18
داستان: پنی زن میانسال و خانه داری است كه یك پسر و دو دختر دارد. او مادرش را از دست داده و پدرش هم كه مزرعه پرورش اسب دارد حال و روز خوبی ندارد. پنی تصمیم می‌گیرد با وجود مسوولیت خانواده خود برای كمك به پدرش و جلب توجه و رضایت او مسوولیت اداره را به عهده بگیرد و حرفه پدرش را ادامه دهد.