خودكشی 2 دختر در مترو

خودكشی 2 دختر در مترو


دو دختر جوان با انگیزه‌ای نامعلوم با انداختن خود مقابل قطار ایستگاه شهرری به زندگی‌شان پایان دادند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بعدازظهر پنجشنبه 14 آذر امسال زنان و مردان بسیاری در دو سوی خط یك كه به سمت متروی حرم و تجریش می‌رفت، منتظر بودند تا باتوقف مترو در ایستگاه سوار شوند. ساعت 14 و 55 دقیقه پنجشنبه، قطار وارد ایستگاه شد كه ناگهان دو دختر 18 و 20 ساله خودشان را به مقابل قطار انداختند. لكوموتیوران نتوانست واكنشی از خود نشان دهد و با آن دو برخورد كرد و بعد قطار روی ریل مترو متوقف شد. همزمان با وقوع این حادثه، ماموران مستقر در ایستگاه مترو به سمت دو دختر جوان رفتند. یكی از مسؤولان ایستگاه مترو با اورژانس تماس گرفت و موضوع را خبر داد. در ادامه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و به اقدامات درمانی پرداختند اما این دو مسافر كه دختران جوان بودند به دلیل شدت صدمات ناشی با برخورد قطار مترو فوت شده بودند.
ماموران مدارك هویتی و گوشی تلفن همراه آن دو را كشف كردند و در گفت‌وگو با خانواده آنها متوجه شدند كه دو دختر فوت شده در این حادثه دختردایی و دخترعمه بودند. این در حالی بود كه دخترعمه خانواده ساعت 10 صبح پنجشنبه كه چهاردهم آذر امسال بود خانه‌شان را ترك می‌كند و ساعاتی بعد  به خانه دایی‌اش می‌رود و چند دقیقه بعد همراه
دختر دایی‌اش خانه را به قصد خرید ترك می‌كنند و به خانواده‌هایشان می‌گویند كه تا ساعاتی دیگر بازمی‌گردند. اما بعد آنها به جای آن‌كه به خانه بازگردند، به متروی ایستگاه شهرری می‌روند كه در اقدامی عجیب با آمدن قطار مترو خود را مقابل آن پرت كرده و به زندگی خودشان پایان می‌دهند.
این در حالی بود كه سرهنگ سعید عطاءاللهی، رئیس پلیس متروی پایتخت گفت: در  ادامه تحقیقات پلیسی  معلوم شده كه دعوایی بین دخترعمه و خانواده‌اش‌ شب قبل از حادثه رخ داده و او روز بعد از آن دعوا چون حالش خوب نبوده به خانه دایی‌اش رفته و با دختر آنها خانه را ترك كرده و به مترو آمده‌اند كه این حادثه تلخ رخ داده است. هنوز مشخص نیست آنها با چه انگیزه‌ای دست به پایان دادن به زندگی‌شان زده‌اند.