رونمایی «خروج از خیابان سئول»

رونمایی «خروج از خیابان سئول»


اینجا بحثی از خیابان سئول نداریم خیالتان راحت! قضیه به رونمایی از یك كتاب باز می‌گردد. «خروج از خیابان سئول» هم اسم كتاب مزبور است. آن طور كه ما خبردار شده‌ایم این مراسم قرار است ساعت 9 صبح پنجشنبه ۲۸ آذر، در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار ‌شود. بله! این موضوع بامزه به ذهن ما هم رسید كه نمایشگاه بین‌المللی تهران خودش در نزدیكی همین خیابان
واقع شده.
اصل قضیه هم به این بر می‌گردد كه نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی قرار است برگزار شود و این كتاب هم در حاشیه همین نمایشگاه رونمایی خواهد شد.  كتاب خروج از خیابان سئول را انتشارات الگونگار پیشرفت به قلم سیدمجتبی قافله‌باشی، سعیدحسین رفیعی و حامد حاجی‌پور و با مقدمه مهندس صابر میرزایی روانه بازار نشر كرده است. اگر طالب دانستن موضوع این كتاب هستید هم باید خدمت‌تان عرض كنیم كه موضوع اصلی این كتاب، روایت داستانی از تجربه موفق «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» در حمایت از كالای ایرانی، تقبیح خرید بی‌‌رویه و بدون توجیه از محصولات خارجی و روحیه خارجی پسند‌بودن مردم به‌ویژه مدیران دولتی است.
انتشار و رونمایی چنین كتابی، الگویی موثر در حمایت از توان تولید داخل، برای دیگر حوزه‌ها، مانند خودرو، لوازم خانگی و نفت و گاز است.