تصویربرداری  «از سرنوشت» به نیمه رسید

تصویربرداری «از سرنوشت» به نیمه رسید


تصویربرداری فصل سوم سریال از سرنوشت به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان به نیمه رسید.
به گزارش صبا، تصویربرداری فصل سوم سریال از سرنوشت به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان كه قرار است به‌زودی روی آنتن شبكه دوی سیما برود، به نیمه رسید و قرار است در سال ۹۹ روی آنتن برود.
این روزها گروه سازنده در مكان فیلمبرداری مربوط به خانه هاشم و سهراب از شخصیت‌های این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند و بعد از آن كار در مكان دیگر به عنوان كارگاه ادامه پیدا می‌كند.
تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی فصل اول این سریال كه ۱۶ قسمت دارد و به ترتیب برعهده شوكا زندباف، محمدعلی درگاهی و آرش بادپا است به پایان رسیده و در حال حاضر میكس نهایی كار در حال انجام است.
همزمان مراحل تدوین و صداگذاری فصل دوم از سرنوشت در ۲۴ قسمت به ترتیب توسط شوكا زندباف و امین شریفی همچنان در حال انجام است.
فصل اول و دوم سریال از سرنوشت از روز شنبه ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا و شروع فصل زمستان روی آنتن شبكه دو می‌رود.
پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوكات، حبیب دهقان نسب، حسین پاكدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.
همچنین دارا حیایی، كیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زكی‌زاده، نسیم فروغ، مهدیس توكلی، میترا رفیع و مریم كاظمی از جمله بازیگران جوان این سریال به شمار می‌روند.
این سریال كه تصویربرداری دو فصل گذشته آن به پایان رسیده توسط جمعی از نویسندگان  به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبكه دو تولید می‌شود.
از سرنوشت به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان و كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به سرنوشت دو كودك از سن كم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوهاست.