فرار مرد معتاد با خودروی پلیس

فرار مرد معتاد با خودروی پلیس


معتاد پولدار برای فرار از دست ماموران، خودروی پلیس را دزدید و با آن مامور جوان و رهگذری را زیر گرفت اما بعد از تصادف با یک خودروی تیبا متوقف شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه دوازدهم دی ماموران كلانتری 102 پاسداران هنگام گشتزنی، مشاهده كردند پسر 36 ساله‌ای كه سرنشین خودروی سواری است، در حاشیه خیابان پارك كرده و حركت نمی‌كند و به اخطارهای پلیسی نیز بی‌توجه است. ماموران وقتی به چهره راننده نگاه كردند متوجه شدند او یك معتاد است. بنابراین گشت پلیس در نزدیكی خودروی مرد معتاد متوقف شد. او را پیاده كردند و بعداز بازرسی بدنی، متهم جوان به خودروی سمند پلیس منتقل شد. در همان موقع ماموران شروع به بازرسی خودروی وی كردند كه همان موقع جوان معتاد پشت فرمان خودروی پلیس نشست و فراركرد. مامور جوان به سمت او رفت تا مانع فرارش شود كه موفق نشد و بعد از برخورد با خودرو مصدوم شد. مامور جوان در حالی كه مصدوم بود، پیاده به تعقیب سارق معتاد ادامه داد، اما درجریان این تعقیب و گریز، متهم جوان مرد رهگذری را زیر گرفت و مصدوم كرد. او همچنان به فرارش ادامه داد تا این‌كه بعداز تعقیب و گریز ده دقیقه‌ای، متهم در تصادف با یک خودروی تیبا آن را در هم كوبید و متوقف شد. همزمان با سر رسیدن مامور، جوان سارق بازداشت شد.
متهم به نام فرهاد برای ادامه تحقیقات، میثم حسین‌پور، دادیارشعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات قضایی گفت: چهار سال پیش عاشق دختری شدم كه در یك مهمانی شبانه با او دوست شده بودم. او به عناوین مختلف از من پول گرفت و آخر سر هم مرا به هروئین معتاد كرد. خانواده‌ام خیلی سعی كردند من ترك كنم كه بی‌فایده بود. خانواده پولداری دارم و آنها هزینه زندگی‌ام را تامین می‌كردند. به خاطر نگهداری و مصرف هروئین دستگیر شده و بعد از محاكمه به هشت ماه حبس محكوم شدم.
 وی افزود: در بندی كه بودم اكثر افراد معتاد و محكومانی بودند كه حبس ابد و اعدامی بودند. برای این‌كه آنها به من آسیبی نرسانند و مجبورم نكنند كه لباس‌هایشان و سرویس بهداشتی را نظافت نكنم به‌ناچار به آنها پول می‌دادم تا دست از سرم بردارند. چندی قبل دستگیر شدم. روز حادثه با سوار شدن به خودروی اچ 30 كراس به پاسداران آمدم تا از فروشنده‌ای هروئین بخرم و همراه خانواده‌ام به شمال بروم اما ماموران به من مشكوك شدند و برای این‌كه دوباره به زندان نروم، خودروی پلیس را دزدیدم.
برای متهم جوان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تكمیلی در این باره ادامه دارد .