گوش بری به خاطر معرفی خواستگار

مرد زندانی در جلسه محاکمه منکر اتهامش شد

گوش بری به خاطر معرفی خواستگار



واسطه ازدواج شده بود و فكرش را نمی‌كرد همین باعث شود برادر عروس از او كینه به دل بگیرد و درصدد انتقام باشد، اما نزاع دو جوان منجر به بریده شدن گوش یكی از آنها توسط دیگری شد. متهم در دادگاه اتهام خود را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 14 اردیبهشت سال 96، رسیدگی به پرونده نزاع منجر به ضرب و جرح با شكایت پسر 24 ساله به نام وحید در كلانتری پرند آغاز شد.
گوش راست وحید در درگیری بریده و ضربات شدیدی به سرش وارد شده بود. جوان مضروب در طرح شكایت خود به ماموران پلیس گفت: من نگهبان یك مجتمع مسكونی هستم و شب‌ها در یك كانكس می‌خوابم. شب حادثه برای استفاده از سرویس بهداشتی كه 40 متر با كانكس فاصله دارد، از آنجا بیرون آمدم. در تاریكی شب وقتی وارد دستشویی شدم، یك‌دفعه دو نفر از پشت سر با میله‌ای به سرم كوبیدند و بعد با چاقو به من حمله كردند و گوش راستم را بریدند.
وحید در ادامه به ماموران گفت: یكی از مهاجمان فردی به نام سهراب است كه از چند وقت قبل به دلیل معرفی خواستگار برای خواهرش با او درگیری داشتم. شب حادثه دوست سهراب كه همراهش بود با چاقو گوشم را برید.
با اطلاعاتی كه وحید در اختیار ماموران قرار داد، سهراب و دوستش دستگیر شدند و اتهام خود را در تمام مراحل رسیدگی به پرونده و در دادگاه انكار كردند. در نهایت دادگاه با تشخیص لوث شدن پرونده، رای قسامه را صادر كرد و روز گذشته شاكی و چهار شاهد او در دادگاه قسم خوردند كه دوست سهراب گوش وحید را بریده است.
در ابتدای جلسه رسیدگی، وحید در طرح شكایت خود گفت: چند وقت قبل یكی از دوستانم از من خواست اگر دختر خوبی می‌شناسم برای ازدواج به او معرفی كنم. خانواده سهراب از اقوام دور ما هستند و من خواهر او را معرفی كردم، اما سهراب با من تماس گرفت و گفت حق نداشتی بدون اجازه من كسی را برای ازدواج به خواهرم معرفی كنی. از همان موقع با هم درگیر شدیم و چند بار دعوا كردیم. شب حادثه او برای انتقام سراغم آمد و دوست او گوشم را برید.
سپس دوست سهراب كه یك افسر نظامی است، به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: اتهامم را قبول ندارم. من وحید را نمی‌شناسم و تا به حال یك بار هم در عمرم او را ندیده بودم و هیچ‌چیز از اختلاف او و سهراب نمی‌دانم.
سپس چهار شاهد وحید قسم یاد كردند كه دوست سهراب گوش وحید را بریده است.
قضات دادگاه بعد از اعلام ختم جلسه دادرسی برای صدور رای وارد شور شدند.