تشییع بزرگ در قاب سیمای مراكز

تشییع بزرگ در قاب سیمای مراكز


صدا و سیمای مراكز استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، كرمان و قم، تلاشی وافر برای پوشش رسانه‌ای و كامل تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی داشته‌اند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجی از غم و اندوه را در سراسر ایران به راه انداخت و خشم و نفرت ایرانیان را از دولتمردان عهدشكن و جنایت‌پیشه آمریكا دو چندان كرد.
پوشش گسترده رسانه‌ای مراسمی كه به یاد و خاطره فرمانده دل‌ها در جای جای این مرز و بوم برگزار می‌شود، از روز جمعه در دستور كار صدا و سیمای مراكز قرار گرفته و همه شبكه‌های استانی با قطع برنامه‌های عادی خود، این مهم را در دستور كار قرار داده‌اند.
در این بین چهار مركز استانی خوزستان، خراسان رضوی، قم و كرمان پخش زنده این مراسم باشكوه و مردمی را در دستور كار قرار
 داده‌اند.
صبح روز شنبه این مراسم در اهواز برگزار شد و سیمای مركز خوزستان با استفاده از همه ظرفیت‌های فنی و نیروی انسانی پرتلاش خود، تصویری جامع از حضور باشكوه مردم ایران برای استقبال از پیكر مطهر سردار سلیمانی ارائه كرد، این مركز همچنین در فواصل زمانی متعدد، تصاویر زنده را در اختیار شبكه‌های سراسری قرار داد تا همه ایران و جهان، بیننده قدرشناسی و ولایتمداری مردم خوزستان باشند.
در ادامه و عصر یكشنبه، مراسم تشییع پیكر مطهر حاج قاسم سلیمانی در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد و صدا و سیمای مركز خراسان رضوی هم با استفاده از گروه‌های پخش زنده و تیم‌های برنامه‌‌ساز، اقدام به پوشش كامل رسانه‌ای این رویداد عظیم كرد.
روز گذشته نیز صدا و سیمای مركز قم این رسالت سنگین را بر دوش داشت. در نهایت امروز استان كرمان میزبان پیكر مطهر فرزند عزیز خویش است تا مراسم تشییع و خاكسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار كند.
صدا و سیمای مركز كرمان نیز همچون سه مركز دیگر، پیش‌بینی‌های لازم را برای این منظور داشته و در سراسر مسیر برگزاری مراسم و نیز محل دفن پیكر مطهر شهید سلیمانی، پخش زنده مراسم را در دستور كار قرار داده است.