زنده‎‌تر از قبل

زنده‎‌تر از قبل


 تهران مثلا دیروز تعطیل بود. یعنی قرار بود تعطیل باشد اما زنده‌تر از هر روز دیگری بود. تماشای زنده بودنش را احتمالا همه شما هم دیدید. از خدا كه پنهان نیست از شما هم نباشد تماشای این حجم از جمعیت،‌ كمی ما را از آن بهت اولیه بیرون آورد. انگار كه حالا بیشتر می‌شد حس كرد حاج قاسم نه تنها نرفته كه زنده‌تر از قبل حضور دارد.
 و اما بعد... در همین صفحه دوبـــاره یــــادی
كرده‌ایم از بیلبورد میدان ولی‌عصر(عج) كه در یكی دو سال اخیر همیشه مایه حاشیه و حرف و حدیث بوده. با این حال هر چه جلوتر آمده‌ایم این بیلبورد هم بیشتر از آن كه باعث حاشیه باشد به مرور تبدیل به یكی از محورهای همبستگی شده و در ادامه هم طرح‌هایی را كه به معرض دیده مردم گذاشته بیش از پیش این موضوع را روی سر و دست گرفته. حالا هم در تازه‌ترین اقدام رفته سراغ یك طرح جالب كه كاملا مرتبط با فضای این روزهاست. همین هم باعث شد برویم سراغ یكی از بچه‌های خانه طراحان انقلاب اسلامی كه پای كار طراحی این بیلبوردند و راجع به این كار با آنها گپ بزنیم. این گزارشِ گفت‌وگومحور را می‌توانید همین جا و در همین صفحه بخوانید.
 تا توی این موضوع هستیم این را هم بگوییم كه در صفحه 12 هم یك گزارش مبسوط و مفصل رفته‌ایم درباره توییت‌پراكنی‌های اخیر ترامپ. رئیس جمهور ایالات متحده در لفاظی‌ اخیرش گفته بود كه 52 دو نقطه را در ایران شناسایی كرده‌ایم كه در صورت نیاز، هدف قرار دهیم و بزنیم و این صحبت‌ها. ترامپ این را هم گفته بود كه بعضی از  آنها
نقاط فرهنگی هستند و همین هم باعث شد دوباره واكنش‌های مختلف فرهنگی و غیرفرهنگی به این موضوع بشود. همین هم شد كه آذر مهاجر دست به كار شد و این واكنش‌ها را جمع و تبدیلش كرد به یك گزارش كه كلش را می‌توانید در صفحه 12 بخوانید. خب به دلیل این كه آگهی خورده‌ایم امكان پرزنت دو صفحه دیگر نیست. تا بعد.