تارتار حق فسخ یك‌طرفه گرفت

تارتار حق فسخ یك‌طرفه گرفت

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان از مسؤولان باشگاهش حق فسخ یك‌طرفه درصورت عدم پرداخت پول را گرفته است. نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است. آنها كه در نیم‌فصل اول لیگ برتر بدون شكست مانده بودند، هم‌اكنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند و در جام حذفی نیز به جمع
4 تیم پایانی صعود كرده‌اند. این نتایج در حالی رقم خورده كه نفت مسجدسلیمان همواره در سال‌های قبل جزو تیم‌هایی محسوب می‌شد كه خطر سقوط را تا هفته‌های پایانی احساس می‌كرد.
با وجود كسب نتایج مطلوب اما بعد از دیدار با شاهین بوشهر در جام حذفی، مهدی تارتار سرمربی نفتی‌ها همان‌طور كه از قبل وعده داده بود، ساز جدایی كوك كرد. او به دلیل مشكلات مالی نفت برای جدایی از این تیم اقدام كرد. تصمیم تارتار با واكنش‌های احساسی هواداران مواجه شد و از طرفی اصرار مسؤولان استانی خوزستان و شهری مسجدسلیمان و باشگاه نفت باعث شد تا تارتار روز گذشته در جلسه‌ای با مدیران باشگاه شركت كند. در این جلسه مدیران باشگاه نفت از تارتار برای حل مشكلات مالی و پرداخت پول اعضای تیم دو هفته زمان خواستند و سرمربی مسجدسلیمانی‌ها نیز این مساله را پذیرفت. البته تارتار حق فسخ یك طرفه را از مسؤولان نفت گرفته است. به این ترتیب اگر ظرف دو هفته دیگر و پایان مهلت تعیین شده مشكلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان حل نشود، او بدون رضایتنامه قراردادش را فسخ می‌كند.