رعایت دستورالعمل سوختگیری صحیح

رعایت دستورالعمل سوختگیری صحیح


مدیر برنامه‌ریزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مردم خواست دستورالعمل صحیح سوختگیری را هنگام استفاده از كارت هوشمند سوخت رعایت كنند.
شهرام رضایی  در واكنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر كسر بخشی از سهمیه سوخت خودروها و انتشار برخی جداول و اعداد و ارقام از میزان محاسبات لیتراژ برای جلوگیری كردن از كسر سهمیه گفت: همان‌طور كه قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده است برای سوختگیری نیاز به محاسبه هیچ رقم یا عددی نیست، بلكه مالكان باید صرفا دستورالعمل صحیح سوختگیری را رعایت كنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی در تشریح این دستورالعمل افزود: مالكان پس از سوختگیری باید نازل را سر جای خود قرار دهند و منتظر بمانند تا عبارت لطفا كارت خود را بردارید روی نمایشگر ظاهر شود و سپس كارت خود را بردارند.
رضایی با اطمینان دادن به مردم كه در صورت رعایت اصول سوختگیری صحیح به هیچ وجه سهمیه‌ای از كارت سوخت شخصی افراد كسر نمی‌شود، گفت: اعداد و ارقامی كه اخیرا منتشرشده مبنی بر این که باید افراد مضربی از عدد چهار را سوختگیری كنند تا سهمیه‌ای به اشتباه از كارت سوخت آنها كسر نشود به هیچ وجه درست نیست و افراد می‌توانند به میزان نیاز سوختگیری كنند و به هیچ عنوان نباید چهار لیتر- چهار لیتر سوختگیری كنند.