پاپ‌خوان‌ها در میلاد

نگاهی کوتاه به گروه‌های شرکت‌کننده در برخی از بخش‌های موسیقی فجر

پاپ‌خوان‌ها در میلاد

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 24 بهمن آغاز می‌شود و گروه‌های مختلفی در آن به اجرای موسیقی می‌پردازند. امسال هم مانند دوره‌های گذشته، بخش موسیقی پاپ شور و هیجان بیشتری دارد و پاپ خوان‌ها بخش عمده‌ای از اجراها را به خود اختصاص داده‌اند.
آن‌طور كه روابط عمومی جشنواره اعلام كرده، این اجراها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در دو سئانس
۱۸و 30دقیقه و ۲۱و30دقیقه روی صحنه خواهند رفت.
گروه برادران آرش و مسیح عدل پرور روز چهارشنبه ۲۳بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی ۲۴بهمن به ترتیب در سئانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم‌زاده ۲۶ بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماكان ۲۷بهمن به ترتیب در سئانس نخست و دوم، آرون افشار ۲۸بهمن دو اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفندماه با دو اجرا روی صحنه خواهند رفت.
فروش بلیت‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تنها از طریق سایت پارس بلیت انجام می‌شود و از روز چهارشنبه دوم بهمن آغاز شده است.
چه خبر از موسیقی فجر استانی؟
هر چند در این دوره هم باز شاهد پررنگ بودن جشنواره در تهران هستیم، اما قرار است علاوه بر تهران در ده استان و منطقه آزاد اروند نیز برگزار ‌شود و استان‌های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، كرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس میزبان جشنواره خواهند بود.
به احتمال زیاد بخش استانی جشنواره مانند دوره‌های گذشته بیشتر با حضور گروه‌های استانی برگزار می‌شود و امكان رفت‌و‌آمد و اجرا در شهرهای دیگر را برای گروه‌های استانی فراهم نخواهد كرد.