علیپور: هرگز در زندگی از رقابت نترسیدم

پرسپولیس با گل‌محمدی چهارمین قهرمانی را می‌آورد

علیپور: هرگز در زندگی از رقابت نترسیدم

 علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یكی از مهره‌های موثر در دیدار مقابل تراكتور در هفته هفدهم بود و موفق شد روی پاس دیدنی وحید امیری گل اول مسابقه را به ثمر برساند. او در اوایل نیمه دوم با یك ضربه سر فنی، پاس گل دوم را برای امیری مهیا كرد تا پرسپولیس به لطف این دو گل، سه امتیاز شیرین بازی با تراكتور كه حریف مستقیم در راه قهرمانی است، به دست بیاورد. این بازیكن در خصوص دیدار با سرخ‌های تبریزی به خبرنگار جام‌جم گفت: «همان‌طور كه دیدید بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم حریف با تمام توان آمده بود تا از ما امتیاز بگیرد. آنها بارها روی دروازه ما طراحی حمله داشتند و می‌خواستند خط میانی پرسپولیس را تحت تاثیر تاكتیك‌های خود قرار بدهند. بازیكنان تكنیكی هم در میدان داشتند تا ما را اذیت كنند اما پرسپولیس بسیار خوب و منطقی بازی كرد و با دو گل هوشمندانه موفق شدیم سه امتیاز به داشته‌هایمان اضافه كنیم. ما در این بازی، حریف نزدیك مان در جدول رده بندی را بردیم و فاصله مان با تیم دوم جدول را بیشتر كردیم.»
مهاجم محبوب برانكو و كالدرون افزود: «صدرنشینی و ماندن در بالای جدول یك مسأله است اما حفظ این عنوان موضوع دیگری است كه ما قبل از تعطیلی فصل به لطف پیروزی‌هایی كه داشتیم موفق شدیم صدرنشین جدول شویم اما از این به بعد باید از این عنوان تا پایان فصل محافظت كنیم تا آسیبی به تیم مان نرسد. پرسپولیس مهم‌ترین تیم برای قهرمانی این فصل به شمار می‌رود و فكر می‌كنم اگر همین حمایت‌ها ادامه داشته باشد، قطعا به اهدافی كه از ابتدای فصل تعیین كردیم، می‌رسیم. ما می‌خواستیم هواداران را خوشحال كنیم و برای قهرمانی بجنگیم كه در این مسیر، فعلا به خوبی حركت می‌كنیم و هواداران هم انصافا عالی حمایت می‌كنند.»
علیپور در مورد اولین تجربه یحیی كه با برد مقابل تراكتور همراه بود، اضافه كرد: «آقا یحیی با بازیكنان بسیار صمیمی است و منطق و تفكرات خاصی دارد. ما با تاكتیك‌های او بود كه توانستیم مقابل تراكتور به این خوبی و هوشمندانه بازی كنیم. برد بسیار دلچسبی بود كه به خود بازیكنان داخل زمین هم چسبید چون تراكتور واقعا قدرتمند بود و می‌توانست ما را اذیت كند. ان‌شاءا... با همین روند، بردهایمان را ادامه می‌دهیم و با یحیی گل‌محمدی چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست می‌آوریم؛ به قول معروف پوكر قهرمانی می‌كنیم. البته در این شرایط، طرفداران پرسپولیس هم باید صبور باشند و دست از حمایت تیم نكشند. باید بتوانیم تمرینات منظمی داشته باشیم و هر چه سریع تر با همه تاكتیك‌های گل‌محمدی هماهنگ شویم. فقط در این شرایط است كه می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. او با تفكر یك مربی برنده به پرسپولیس آمده و می‌خواهد راهی را كه در این سال‌ها پیمودیم، ادامه دهیم. امیدوارم همه ما در این فصل هم موفق باشیم.»
 مهاجم سرخپوشان در مورد گلزنی خود مقابل تراكتور گفت: من همیشه در هر بازی آماده‌ام تا به تیمم كمك كنم. هر وقت موقعیتی برای گلزنی داشته باشم، از آن بهترین بهره را می‌برم و هرگاه بتوانم، بچه‌ها را در فرصت گلزنی قرار می‌دهم. همه بازیكنان در پرسپولیس چنین تفكری دارند كه تمام وجودشان را در زمین برای موفقیت تیم بگذارند. من دنبال موفقیت فردی نیستم فقط می‌خواهم به تیمم كمك كنم. وقتی همه ما در انجام ماموریت‌های مان موفق باشیم، بدون شك پیروزی‌های فردی هم برای خودمان رقم می‌خورد اما مهم‌ترین موفقیت برای خود من، تكرار قهرمانی است.»
از او در مورد مشكلات مالی هم پرسیدیم كه گفت: «فقط می‌توانم بگویم امیدوارم مسوولان باشگاه و هیأت مدیره خیلی زود این مشكلات را حل كنند چون حیف است تیم‌مان به حاشیه برود.»
 این بازیكن در خصوص حضور اوساگونا و آنتونی استوكس هم افزود: «این بازیكنان خارجی برای كمك به تیم ما آمده‌اند و امیدوارم حضورشان به سودمان شود. من از هیچ رقابتی نمی‌ترسم و امیدوارم آنها هم بتوانند در كنار تیم به موفقیت‌های آینده كمك كنند.»