مجیدی: به توانایی بازیكنانم ایمان دارم

انتقاد سرمربی استقلال از AFC

مجیدی: به توانایی بازیكنانم ایمان دارم



فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الریان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یك نكته صحبت كنم. قبل از بازی با الكویت هم گفتم كه من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیكنانم، هنوز دلیل قانع‌كننده‌ای ازAFC نشنیده‌ایم كه چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار شد. من و بازیكنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیشتر به هواداران‌مان احترام گذاشتیم و به خاطر آنها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشكلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار كرده، حتما AFC از مشكلات پروازی میان كشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیكنان من بعد از بازی دو پرواز كرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در كمتر از ۲۴ ساعت رخ داده است. من ۲۰ سال است كه در این منطقه بازی كرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.
سرمربی استقلال درباره دیدار با الریان بیان كرد: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی كرده‌ایم. درست است كه در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی كسب نكرده است اما آنها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیكنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.
مجیدی در پاسخ به این سوال كه آیا واقعا خسته هستید یا این فقط برای گمراهی حریف است؟ هم بیان كرد: چیزی كه مشخص است، این است كه بازیكنان استقلال دو پرواز انجام دادند ولی من به توانایی آنها ایمان دارم. وقتی مسؤولان AFC می‌دانند كه هیچ پرواز مستقیمی از امارات به قطر نیست، چرا بازی با الكویت را در قطر نگذاشتند؟ با توجه به فاصله سه روزه بین بازی‌ها، ما می‌توانستیم در قطر بازی كنیم چون در صورت موفقیت مقابل الكویت مجددا باید در قطر بازی می‌كردیم و این بسیار بهتر بود.