دردسر سیاه یك عكس قدیمی برای دختر جوان

دردسر سیاه یك عكس قدیمی برای دختر جوان

عكس خصوصی دختر كارمند با عشق قدیمی‌اش او را به دردسر انداخت. دو مرد بعد از به دست آوردن این عكس به قصد اخاذی از شاكی او را ربوده ومورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند. 
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، دختر جوانی كه كارمند یك شركت خصوصی بود اوایل آذر امسال با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام اخاذی، آدم‌ربایی و آزار و اذیت شیطانی شكایت كرد. پس از این شكایت با دستور بازپرس احسان زمانی، تحقیقات در دستور كار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 
 شاكی در جریان تحقیقات گفت: پنج سال پیش بعد از جدایی از پسر مورد علاقه‌ام عكس‌های خصوصی‌ای كه با هم داشتیم را حذف و حتی گوشی‌ام را عوض كردم. چند روز پیش پسری كه هم محلی قدیمی‌مان بود آن عكس خصوصی را برایم از طریق تلگرام ارسال كرد و بعد تلفنی تهدیدم كرد كه باید به وی و همدستش صد میلیون تومان پول، طلا یا سكه بپردازم در غیر این صورت، عكس خصوصی‌ام راابتدا برای خانواده‌ام بعد برای همكارانم ارسال می‌كنند. نمی‌دانستم آن عكس‌ها چطور به دست آنها رسیده بود. التماس كردم آن عكس‌ها را حذف كنند و آبرویم را نبرند كه بی‌فایده بود. گفت اگر می‌خواهم دوستش را راضی كند كه پول و طلای كمتری بگیرد باید به ملاقاتش بروم. همراه خودم سكه طلایی بردم تا راضی شوند عكس‌ها را پاك كنند. وقتی به محل قرار رسیدم، سكه را گرفتند و من را به زور سوار ماشین كرده و به پاركینگی رفتند. در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. 
متهمان تحت تعقیب پلیس اداره 16 پلیس آگاهی تهران بودند تا این‌كه دو روز پیش شهرام یكی از متهمان در خانه‌ای در جنوب تهران بازداشت شد. او كه فروشنده مغازه‌ای در یكی از پاساژ‌های معروف تهران بود با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: یكی از دوستان قدیمی‌ام با دوست پسر سابق شاكی آشنا بود. یك روز گوشی تلفن همراه او را به امانت گرفته بود كه هنگام بررسی گالری عكس‌های گوشی متوجه عكس خصوصی مرد جوان با شاكی شد. آن را به من نشان داد و من آن عكس خصوصی را به گوشی خودم منتقل كردم. مدتی بعد از آن ماجرا دچار مشكلات مالی شدم و موضوع عكس‌های خصوصی را به دوستم وحید گفتم. وحید از من خواست با آن دختر تماس بگیرم و با تهدید به انتشار آن عكس از وی اخاذی كنیم و او را بترسانیم. بنابراین عكس را برای آن دختر فرستادم و تهدیدهایم شروع شد. روز قرار او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دادیم.
 متهم روانه بازداشتگاه اداره 16 پلیس آگاهی تهران شد. تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست او ادامه دارد.