بخشش قاتلی كه در زندان نویسنده شد

بخشش قاتلی كه در زندان نویسنده شد

لجبازی خواهر برادری بر سر دیدن برنامه مورد علاقه تلویزیونی كار را به یك جنایت هولناك و قتل خواهر و پدر كشاند. متهم كه نزدیك به پنج سال را در زندان گذرانده، با اعلام گذشت اولیای دم از قصاص نجات پیدا كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 15 فروردین 94، رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان و پدرش در خیابان ایتالیا، با شكایت پسر مرد میانسال به نام مهران در دستور كار قضایی قرار گرفت. مهران در طرح شكایت خود به ماموران گفت: به خانه دوستم رفته بودم و در آنجا ماندم. وقتی برگشتم اجساد پدر و خواهرم را در خانه دیدم.
تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شد و این در حالی بود كه مهران در روند تحقیقات حرف‌های ضد و نقیضی به ماموران پلیس گفته بود كه ظن ماموران را برانگیخت. مرد جوان سرانجام پرده از راز جنایت هولناك خود برداشت و به قتل‌ها اعتراف كرد و گفت: روز حادثه می‌خواستم برنامه مورد علاقه‌ام را تماشا كنم، اما خواهرم قصد داشت كانال عوض كند. 
سر این موضوع درگیر شدیم و او را با طنابی خفه کردم. می‌خواستم وانمود كنم او خودكشی كرده است، اما پدرم از راه رسید و فرصت صحنه‌سازی نداشتم. برای همین به سرم زد كه او را هم بكشم تا راز قتل اول برملا نشود. با همین فكر كارد آشپزخانه را برداشتم و پدرم را با ضربات چاقو از پا در آوردم.
در حالی كه با اعتراف متهم قرار بازداشت او صادر شد، عمه و عموهای او به عنوان شاكیان پرونده از قصاص او اعلام گذشت كردند و روز گذشته متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران محاكمه شد و در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول دارم. از این اتفاق بیشترین لطمه را خودم خوردم، چون دو نفر از عزیزترین افراد زندگی‌ام را از دست دادم. وقتی به زندان رفتم در آنجا درسم را در رشته فنی ساختمانی ادامه دادم و با معدل بالا مدرك گرفتم. در این سال‌ها دست به قلم بودم و چند جایزه مقاله‌نویسی گرفتم. در رشته ورزشی فوتسال هم مقام آورده‌ام. 
قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.