حاشیه‌های دو ستاره پاری‌سن ژرمن

حاشیه‌های دو ستاره پاری‌سن ژرمن

حسین خلیلی ورزش

در حالی كه تا حدود دو هفته دیگر، پاری‌سن ژرمن باید به مصاف دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا برود، حواشی و اتفاقات پیرامون دو ستاره این تیم، جنجال تازه‌ای به وجود آورده است. اصلا برای آنهایی كه فوتبال را دنبال می‌كنند، هیچ جای تعجبی ندارد كه نیمار یك پای ثابت چنین جنجال‌هایی باشد. جنجال تازه نیمار در مورد مصدومیت این بازیكن است. این مصدومیت در حالی اعلام شد كه این بازیكن برزیلی چند روز پیش یك جشن تولد پر سر و صدا برگزار كرده بود.
بر خلاف شایعاتی كه منتشر شده مبنی بر این‌كه باشگاه PSG نیمار را به خاطر جشن تولدش جریمه كرده، اما واقعیت این است كه مصدومیت نیمار ساختگی نیست. البته این مساله كه نیمار تا بامداد صبح دوشنبه مشغول جشن و پایكوبی بود نیز یك علامت سوال است. این‌كه چگونه باشگاهی مثل پاری‌سن ژرمن نمی‌تواند فعالیت‌های بیرونی ستاره‌هایش را كنترل كند. مصدومیت جدید نیمار مسؤولان این تیم پاریسی و كادر فنی را شگفت زده كرده است چرا كه دقیقا نیمار در دو سال اخیر در چنین مقطعی مصدوم شده و حساس‌ترین بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان را از دست داده است. مصدومیت فعلی به نظر جدی نیست ولی هنوز ترس از این‌كه ستاره برزیلی بار دیگر تیم را در حساس ترین شرایط تنها بگذارد، وجود دارد.
جنجال دیگر مربوط به كیلیان امباپه است كه در بازی این هفته PSG و مون‌پلیه اتفاق افتاد. این ستاره فرانسوی بعد از آنكه در دقیقه 69 این بازی تعویض شد، عصبانیت خود را به شكل مشخصی نشان داد. به هنگام ترك زمین، توخل او را متوقف كرد تا برایش توضیح بدهد و همین جا بود كه بین دو طرف تنش در گرفت كه این اتفاق بازتاب گسترده‌ای هم داشت. طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی، چند شب پیش بین دو طرف جلسه آشتی كنان برگزار شد، اما روز گذشته روزنامه اكیپ گزارش داد كه امباپه در نهایت حاضر به عذرخواهی از توخل نشده است. او پس از بازی نیز از توخل و هم تیمی‌هایش عذرخواهی نكرد زیرا معتقد است سرمربی آلمانی با او مثل یك جوان تازه‌وارد رفتار می‌كند و نه یك فوق ستاره. اكیپ به نقل از نزدیكان امباپه نوشته است كه این بازیكن از توخل ناراحت است چرا كه در واقع برخورد او در كنار زمین باعث بالا گرفتن تنش شد. امباپه معتقد است در شرایطی كه او عصبانی بود، توخل نباید سد راهش می‌شد و بهتر بود این كار را به زمانی موكول می‌كرد كه شرایط آرام‌تر می‌شد.