راكیتیچ در رادار اتلتیكو

راكیتیچ در رادار اتلتیكو

راكیتیچ در رادار اتلتیكو
با علنی شدن نارضایتی ایوان راكیتیچ از نیمكت‌نشینی در بارسلونا، تیم‌ها از همین حالا تلاش خود را آغاز كرده تا این هافبك كروات را در تابستان آینده به خدمت بگیرند. در همین راستا، آس اعلام كرد كه اتلتیكومادرید با راكیتیچ درباره امضای قرارداد در تابستان مذاكره كرد. گفته می‌شود نارضایتی این بازیكن 32 ساله از وضعیت خود در جمع آبی اناری‌ها می‌تواند روند این انتقال را تسریع كند. راكیتیچ تا ژوئن ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل تابستان آینده آخرین فرصت باشگاه كاتالانی است تا پولی از انتقال این بازیكن به‌دست آورد. 

لیورپول مشتری جدید سانچو
دورتموند برای نگه‌داشتن جیدون سانچو، كار بسیار سختی در تابستان آینده پیش‌روی خود دارد. این مهاجم انگلیسی به دلیل بازی‌های خوب طی چند فصل اخیر، مشتریان زیادی دارد. تازه‌ترین خبرها حاكی از این است كه باید لیورپول را نیز به جمع این مشتریان اضافه كرد. به گزارش دیلی اكسپرس، این مهاجم 19 ساله پروژه جدید یورگن كلوپ برای لیورپول است. بنا بر این گزارش، مدیران لیورپول آن چنان از گلزن انگلیسی دورتموند مطمئن هستند كه حتی حاضرند 150 میلیون یورو بابتش خرج كنند. سانچو در فصل جاری 27 بازی برای زنبورهای وستفالن انجام داده كه 15 گل زده و 16 پاس گل نیز داده است.
بحران مصدومیت بین مهاجمان اتلتیكو
هواداران اتلتیكو مادرید ابتدای این فصل خیلی امیدوار بودند كه با خرید ژائو فلیكس، خط حمله این تیم قوی‌تر شود. اما طی چند وقت اخیر مهاجمان این تیم با مصدومیت رو‌به‌رو شده‌اند. تازه‌ترین خبرها نیز می‌گوید كه آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی این تیم كه در دیدار روز شنبه مقابل رئال از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌كرد و در نیمه دوم تعویض شد، بعد از معاینات پزشكی مشخص شد دست‌كم دو هفته از میادین دور خواهد بود. پیش از این، دیگو كاستا و ژائو فلیكس نیز مصدوم شده بودند. این اتفاقات در حالی است كه اتلتیكو دو هفته دیگر در مرحله یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان لیورپول خواهد بود.