برای برد در دربی دست‌مان پر است 

كنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با جام‌جم:

برای برد در دربی دست‌مان پر است 

علی علی‌یاری ورزش

 محمدحسین كنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس طی دو هفته گذشته به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده و همین موضوع نشان می‌دهد او احتمالا در تفكرات یحیی گل‌محمدی، برعكس تاكتیك‌های گابریل‌كالدرون جایی ندارد. البته با توجه به محرومیت شماره ۳ سرخپوشان، كنعانی می‌تواند زوج خط دفاعی را در كنار سیدجلال حسینی برای دربی روز پنجشنبه بسازد.
 این بازیكن در خصوص شرایط اطراف خودش و پرسپولیس به خبرنگار جام‌جم گفت: «ابتدا می‌خواستم در مورد اتفاقات بازی با صنعت نفت آبادان صحبت كنم. این دیدار برای ما بسیار حیاتی بود و برد می‌خواستیم كه در نهایت توانستیم با تلاش بازیكنان و برنامه‌های كادرفنی، به آنچه می‌خواهیم برسیم. با این برد، جایگاه خود در صدر جدول را محكم كردیم اما اتفاقات زیادی در حاشیه بازی رخ داد.»
او اضافه كرد: «من در بازی رفت مقابل صنعت نفت آبادان فقط یك شادی گل انجام داده بودم كه یكسری مسائل برایم رقم خورد. به هر حال باید بار دیگر از همه مردم استان خوزستان بابت آن شادی گل عذرخواهی كنم و امیدوارم همه مشكلات از این به بعد حل شود. قطعا من قصد بدی از آن كار نداشتم.» 
این بازیكن صحبت‌های خود را این طور ادامه داد: «ما توانستیم با سه امتیاز دیگر، جایگاه خود را در صدر جدول مستحكم كنیم. البته در نیم فصل دوم، وضعیت بازی‌ها برای همه تیم‌ها از جمله پرسپولیس سخت است اما باید برای كسب قهرمانی در لیگ، با تمام وجود بجنگیم و ا‌ن‌شاءا... با كمك هواداران مان می‌توانیم هر كاری را انجام بدهیم چون تیم ما برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی، تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد. كادرفنی خوب، بازیكنان بسیار مستعد و حمایت هواداران می‌تواند مشكلات ما برای رسیدن به قهرمانی را كاهش بدهد. امیدوارم مشكلات مالی و اقتصادی هم حل شود.»
مدافع سرخپوشان در رابطه با حضورش در دربی حساس پایتخت اضافه كرد: «پس از آن كه شجاع خلیل زاده محروم شد، این موضوع به وجود آمد و همه گفتند كه كه من به میدان می‌روم. البته من بازیكن تیم هستم و طبق نظر كادر فنی باید وارد تركیب شوم. همیشه این طور بوده و هرگز به نیمكت‌نشینی هیچ اعتراضی نكردم ولی فكر می‌كنم فرقی بین بازیكنان وجود ندارد و هركدام از ما در زمین باشیم، همان كاری كه كادرفنی می‌خواهد را انجام می‌دهیم. هدف همه ما فقط و فقط موفقیت پرسپولیس است. در این بازی اگر به میدان رفتم، تمام تلاشم را می‌كنم تا خواسته‌های هواداران و مربیان را در زمین به نمایش بگذارم. امیدوارم در نهایت بازی را ببریم.»
از او در مورد شانس پرسپولیس برای پیروزی در این بازی پرسیدیم كه گفت: «از این نظر شانس ما بسیار زیاد است چون با دست پر وارد دربی می‌شویم. البته نمی‌توانیم استقلال كه در روزهای خوب خود قرار دارد را دست كم بگیریم. به این حریف احترام زیادی می‌گذاریم اما فقط باید امیدوار باشیم كه با استفاده از موقعیت‌های گلزنی، سه امتیاز دیگر را از آن خود كنیم. امیدوارم یك بازی زیبا و تماشاگر‌پسند را به نمایش بگذاریم تا تماشاگرانی كه به ورزشگاه می‌آیند، از دیدن این بازی لذت ببرند.»