پوشش راهپیمایی  از 1000 نقطه كشور

پوشش راهپیمایی از 1000 نقطه كشور


راهپیمایی باشكوه مردم در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هزار نقطه كشور به صورت زنده و مستقیم توسط شبكه‌های استانی صدا و سیما پوشش داده می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، همزمان با فرارسیدن چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران، تدارك گسترده‌ای برای پوشش راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن توسط شبكه‌های استانی انجام گرفته است.
بر این اساس از صبح فردا ویژه‌برنامه پوشش راهپیمایی باشكوه مردم در همه شبكه‌های استانی و از سراسر كشور آغاز می‌شود.
زمان‌بندی این برنامه‌ها به نحوی است كه همزمان با شروع راهپیمایی، صدا و تصویر این رویداد و حماسه مردمی به صورت زنده از نقاط مختلف كشور روی آنتن خواهد رفت، این پوشش رادیویی و تلویزیونی تنها مختص شبكه‌های استانی نبوده و شامل ارتباط مستمر و مستقیم با شبكه سراسری رسانه ملی و شبكه «شما» هم خواهد بود تا تمام مردم ایران و جهان، این حضور یكپارچه را نظاره‌گر باشند.
با توجه به اهمیت پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن، خبرنگاران و گزارشگران شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی از صبح سه‌شنبه در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند تا در زمان راهپیمایی، آماده برقراری ارتباط زنده از سراسر كشور باشند و بتوانند تصویری واقعی از این حضور باشكوه را برای مخاطبان شبكه‌های سراسری مخابره كنند. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از 1500 ارتباط زنده تصویری از مراكز و شهرهای مختلف كشور به همت شبكه‌های استانی صداوسیما با شبكه‌های سراسری تلویزیونی برقرار می‌شود. همچنین جدول پخش برنامه‌های شبكه‌های سیمای استانی هم در آستانه برگزاری راهپیمایی یوم‌ا... 22بهمن تغییر می‌كند و متناسب با این روز برنامه‌ها و میان‌برنامه‌های گوناگونی روی آنتن 
خواهد رفت.