حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

 #استان_خوزستان 
شهروندی از اهواز: 
شبكه برق استان خوزستان پرنوسان و در بسیاری از مواقع قطع می‌شود. بعد از قطع شدن برق، آب هم قطع می‌شود و این موضوع مشكلات زیادی را برای ساكنان این استان به وجود آورده است.

 #حقوق_بازنشسته
جمعی از بازنشستگان:
امیدوارم سال آینده در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی كه كمترین حقوق را دریافت می‌كنند نگاه ویژه‌ای شود و حمایت خوبی از سوی دولت برای این قشر صورت گیرد.

 #مالیات_عادلانه
حسن زاده از تهران: 
دولت اعلام كرده، برای دریافت مالیات بر عایدی سرمایه زمانی دوساله لازم است، چرا باید برای یك قانون ساده و البته عادلانه این زمان طولانی طی شود؟ 
 #مبلمان_شهری
 دهقان از تهران:
 20 متری اول افسریه، فاقد صندلی برای استراحت شهروندان است، لطفا این منطقه را نیز مانند خیابان‌های دیگر افسریه مجهز به صندلی كنید 
 #شركت_خودروسازی
سلیمانی از تهران:
چرا سایپا خودروهای پیش‌فروش شده دو سال قبل را كه موعد تحویلشان نیز گذشته ، تحویل مشتریان خود نمی‌دهد؟ شرکت‌های خودروسازی مقصر تمام آشفتگی بازار و افزایش قیمت خودروسازان هستند.  

جوابیه:
در پی درج پیامی در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ با عنوان «نامناسب بودن دوربرگردان خیابان پیروزی» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: براساس گزارش كارشناسی معاونت حمل و نقل ترافیك منطقه 13، دوربرگردان مورد نظر شهروند محترم بر اساس استانداردهای موجود طراحی و احداث شده و مشكل از آنجا آغاز می‌شود كه تعدادی از رانندگان به دلیل عدم رعایت حق تقدم و فرهنگ ترافیك و با حركت خارج از خطوط عبوری پس از بریدن مسیر سایر وسایل نقلیه به صورت غیراصولی وارد دوربرگردان می‌شوند كه علاوه‌بر مسدود کردن مسیر مستقیم خیابان پیروزی سبب ایجاد گره ترافیكی و راهبندان می‌‌شوند.