مهلت یك ماهه  به قاتل مادر و پسر پای چوبه دار

مهلت یك ماهه به قاتل مادر و پسر پای چوبه دار


مرد اعدامی كه به اتهام قتل زن میانسال و پسر او در زندان به سرمی‌برد، بعد از چهارسال به پای چوبه دار رفت، اما توانست مهلت یك ماهه برای جلب رضایت از خانواده مقتول بگیرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بهروز 43 ساله  از اردیبهشت سال 95 به اتهام قتل مادر و پسری بازداشت شده و در زندان به سر می‌برد. متهم به قتل درباره انگیزه اش از قتل گفت: مدتی به عنوان نیروی خدماتی در شرکت زن میانسال کار می کردم او مقداری پول به من داد تا با آن سرمایه گذاری کنم اما نتوانستم پول را در زمان اعلام شده برگردانم.روز حادثه بر سر این موضوع با زن میانسال درگیر شده و او را با روسری‌اش خفه كردم و بعد چند ضربه چاقو به او زدم و از گاوصندوق، مداركم و 170هزار تومان را برداشتم. پسر او را هم با شلیك گلوله كشتم و جسدش را دفن كردم.
مردجنایتکار پس از محاکمه به دو بار قصاص محکوم شد كه این رای در دیوان عالی كشور تایید و پرونده او برای اجرا به واحد اجرای احكام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. با گذشت چهارسال از زندانی شدن مرد اعدامی او قرار بود دیروز پای چوبه دار برود اما ساعاتی پیش از اجرای حكم، پدر مرد اعدامی و چند نفر كه برای میانجیگیری برای جلب رضایت به دیدار خانواده مقتول رفته بودند، از آنها خواستند به خاطر مادر سالخورده مرد اعدامی و دو فرزندش او را ببخشند. در ادامه خانواده مقتول یك ماه مهلت دادند و با توقف موقت حكم، مرد اعدامی به سلولش بازگشت. او اگر نتواند در مدت تعیین شده رضایت خانواده مقتول را جلب كند، دوباره پای چوبه دار می‌رود.