سرنوشت نامعلوم امیرسام

پسر 3 ساله پس از خروج از خانه ناپدید شد

سرنوشت نامعلوم امیرسام

ناپدید شدن پسر بچه سه ساله در پوینك ورامین پلیس را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو كرده است. با گذشت دو روز از ناپدید شدن امیرسام هیچ ردی از او به دست نیامده و جست‌و‌جوی خانواده‌اش برای پیدا كردن پسرشان ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مادر آخرین بار صبح روز دوشنبه، 28 بهمن امسال امیر‌سام را با چشمانش در مقابل در خانه بدرقه كرد. پسر بچه سه ساله قرار بود از سوپرماركت كوچه خرید كند و زود برگردد. حدود ده دقیقه طول كشید و امیرسام بازنگشت.
مادر نگران پسرش شد و از خانه بیرون آمد. كوچه را جست‌و‌جو كرد، اما اثری از امیرسام نبود. سراغش را از مرد مغازه‌دار گرفت كه او مدعی شد پسر بچه برای خرید به آنجا نیامده است.
پدر امیرسام وقتی از ماجرا باخبر شد خود را سراسیمه به خانه رساند. با كمك همسایه اطراف خانه را جست‌و‌جو كردند، اما هیچ ردی از پسر سه ساله نبود. به همین خاطر به اداره آگاهی ورامین رفت و شكایتی را مطرح كرد.
دو روز از ناپدید شدن پسر بچه گذشته است و پدر و مادر همراه پسر بزرگ‌‌ترشان منتظر خبری از امیرسام هستند. پدر او به جام‌جم گفت: ما ساكن پوینك ورامین هستیم. پسرم بعد از خروج از خانه در كمتر از ده دقیقه ناپدید شد. خانه ما تا مغازه حدود ده متر فاصله دارد و با گذشت دو روز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای امیرسام رخ داده است. منطقه ما دوربین مداربسته ندارد و اهالی هم امیرسام را در كوچه ندیده‌اند.
وی ادامه داد: در اطراف خانه مان، چاه آب، كانال فاضلاب و باتلاق وجود دارد و امدادگران آتش‌نشانی با غواص آنجا را جست‌و‌جو كردند، اما ردی از پسرم به دست نیاوردند. پلیس هم فقط از من و همسرم بازجویی كرده است. حتی منطقه را با سگ‌های زنده‌یاب جست‌و‌جو نكردند.
این پدر نگران ادامه داد: دو روز است چشم انتظار خبری از پسرمان هستیم. حدس ما این است كه او را ربوده باشند به همین خاطر از مردم می‌خواهیم اگر از سرنوشت او اطلاعی دارند موضوع را به پلیس اطلاع دهند.