مخفی شدن وكیل قلابی در كمد خانه پدری

مخفی شدن وكیل قلابی در كمد خانه پدری

وكیل قلابی كه بعد از بیهوش كردن زن جوان، اموالش را سرقت كرده بود در كمد خانه پدرش  دستگیر شد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، پانزدهم مهرامسال زنی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از وكیل قلابی به اتهام بی هوش كردن، سوء قصد به جانش و سرقت صد میلیون تومانی پول و اموالش شكایت كرد.
پس از این شكایت، با دستور بازپرس  علی ایرد موسی، پرونده به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاكی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چند سال بود من و شوهرم در كش و قوس جدایی از هم بودیم و در دادسرای اسلامشهر  پرونده داشتیم. سیزدهم  مهر امسال برای پیگری پرونده‌ام به دادسرای اسلامشهر رفتیم و آنجا با مرد وكیلی آشناشدم. درباره مشكلم به او گفتم و قرارشد وكالتم را بگیرد.300 هزارتومان برای باطل كردن تمبر به حسابی كه گفته بود كارت به كارت كردم. قرار شد روز بعد به دفترش در محله پاسداران بروم. در زمان ملاقات به بهانه این‌كه همكارش با موكلانش در دفتر جلسه دارد مرا به حوالی امامزاده داوود برد و با آبمیوه مسموم بیهوشم كردم. روز بعد كه در بیمارستان به هوش آمدم متوجه سرقت پول و طلاهایم شدم.
پلیس در جست‌وجوی متهم  فراری بود تا این‌كه از طریق آلبوم مجرمان پلیس آگاهی تهران  تصویر  متهم به دست آمد. او مدام مخفیگاهش را عوض می‌كرد تا این‌كه با گذشت چهارماه فرار در حالی كه در كمد خانه پدری  اش در خانی آباد پنهان شده بود، بازداشت شد. او برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و گفت: فروشنده پوشاك بودم، اما به دلیل بدهی به خرید و فروش  گوشی‌های تلفن همراه سرقتی رو آوردم. به این اتهام بازداشت و دو سال زندانی شدم. زنم از من طلاق گرفت و دختر نوجوانم را با خودش برد. بعداز آزادی‌ام پسر نوجوانم با من زندگی می‌كرد. بعد از آن با زنی آشنا شدم و عقد كردم و قرار بود تا چند ماه دیگر ازدواج كنیم. یك روز كه به اطراف دادسرای اسلامشهر رفته بودم، تا دوستم را ملاقات كنم، وسوسه شدم كلاهبرداری كنم. شاكی را شناسایی  كردم. وقتی راحت برای باطل كردن تمبر، پول واریز كرد من هم نقشه سرقت را طراحی كردم و بعد از بیهوش كردنش، اموالش را سرقت كردم.
تحقیقات تكمیلی از  او برای رازگشایی از جرایمش ادامه دارد.