گوشی‌قاپی  پسر پاركوركار با 12 كاپشن

گوشی‌قاپی پسر پاركوركار با 12 كاپشن


دزد پاركوركار كه برای شناسایی نشدن هنگام سرقت 12 كاپشن همراه خود می‌برد و بعد از هر سرقت كاپشن خودش را عوض می‌كرد، پس از تصادف دستگیر شد.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، 28 بهمن امسال زن جوانی در تماس با پلیس 110 از سرقت گوشی تلفن همراهش در حوالی تجریش خبر داد. در جریان تحقیقات از او مشخص شد، دو موتورسوار گوشی‌قاپی كرده بودند كه مشخصات دزدان به واحدهای گشت كلانتری گزارش شد.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌كه یكی از واحدهای گشت كلانتری دو سارق موتور سوار را در نزدیكی پارك وی مشاهده كردند كه دزدان با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند و پس از 10دقیقه تعقیب و گریز پلیسی، سارقان با خودروی پرایدی برخورد كردند.یكی از دزدان دستگیر شد، اما همدستش گریخت. در بازرسی از این سارق یك كوله پشتی و چهار گوشی سرقتی به دست آمد.
رئیس كلانتری تجریش در این باره گفت: داخل كوله پشتی سارق هفت كاپشن وجود داشت و سارق نیز پنج كاپشن  پوشیده بود كه مشخص شد دزدان برای این‌كه شناسایی نشوند پس از هر گوشی‌قاپی یا زورگیری اقدام به جابه‌جا كردن كاپشن‌های خود می‌كردند تا ردی از خود به جا نگذارند. متهم پس از دستگیری ادعا كرد یك باند هفت نفره هستند كه یكی از آنها در داخل خانه‌ای كه پاتوق شان است مسوول فروش گوشی‌های سرقتی به مالخرهاست و شش نفر دیگر در سه تیم جداگانه سوار بر سه موتور اقدام به زورگیری و گوشی‌قاپی می‌كنند.
سرهنگ بهرامی ادامه داد: در خصوص این متهم 20 ساله گفت: این سارق به گفته خودش در هشت سالگی، پدرش به خاطر اعتیادش از مادرش طلاق گرفته و نخستین بار در ده سالگی به كانون اصلاح و تربیت رفته و دو سال آنجا بوده و یك ورزشكار رشته ورزشی پاركور است كه از چندی قبل با دوستانش سرقت  و گوشی‌قاپی می کنند.