3  امتیاز طلایی

رای دیدار جنجالی سپاهان - پرسپولیس اعلام شد

3 امتیاز طلایی

پس از گذشت چند روز از امتناع سپاهانی‌ها برای بازی نكردن مقابل پرسپولیس، آن هم بنا به دلایلی كه برای كمیته انضباطی هم قانع‌كننده نبود رای این دیدار جنجالی صادر شد.كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی خود در مورد نتیجه دیدار جنجالی هفته بیستم تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را اعلام كرد.
3 بر صفر به نفع پرسپولیس
بر این اساس رأی كمیته انضباطی به شرح زیر است: مستند به مواد٥١، ٦٢، ٨٦، ٩١، ٩٦، ١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام كردن تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یك میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد. رأی صادره ظرف مهلت یك هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در كمیته استیناف است.
 جلسه سرنوشت‌ساز در باشگاه سپاهان
با اعلام كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان در دیدار هفته بیستم به علت عدم حضور در میدان مقابل پرسپولیس، ۳ بر صفر بازنده اعلام شد و به همراه این رای، باشگاه ز‌رد پوش اصفهانی باید ۱۵۰ میلیون تومان جریمه پرداخت كند.در این رابطه، مدیران باشگاه امروز جلسه‌ای در مورد اعتراض به رای كمیته انضباطی در اصفهان برگزار می‌كنند. خروجی این جلسه، احتمالا اعتراض به رای با ارائه مدارك جدید است و به نوعی، سرنوشت دیدار با پرسپولیس را روشن می‌كند.
تابش: نمی‌خواهیم با عجله
 تصمیم بگیریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از اعلام رای كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چنین واكنشی را نشان داد: «فعلا نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت كنم چرا كه این حكم تازه صادر شده و ما نیاز داریم جلساتی برگزار كنیم و بعد از آن واكنش رسمی نشان خواهیم داد ولی شك نكنید كه نسبت به این موضوع معترض هستیم و اعتراضمان را اعلام خواهیم كرد.»او این را گفت و ادامه داد: «فعلا هنوز در این مرحله هستیم و اگر اعتراض ما در استیناف رد شد آن موقع درمورد طرح شكایت در دادگاه CAS تصمیم‌گیری خواهیم‌كرد.»
 اختلاف به 10 رسید
شاگردان گل محمدی در یك دیدار پر گل
 3 بر یك حریف مشهدی خود را بردند تا با اختلاف بیشتر به صدر تكیه بزنند.پرسپولیس با كسب سه امتیاز مقابل شهرخودرو در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی ۴۴ امتیازی شد و با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده دومی، با خیالی راحت به چهارمین قهرمانی فكر می‌كند. این در حالی است كه با اعلام رای بازی این تیم با سپاهان سرخ‌پوشان و 10 امتیاز اختلاف می‌توان پیش‌بینی كرد كه آنها بخت نخست قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر هستند.
ورزشی‌نویسان اصفهان علیه قلعه‌نویی و مدیران
امین كریمیان رئیس هیات‌مدیره انجمن خبرنگاران ورزشی استان اصفهان و معاون بازرگانی باشگاه سپاهان در مورد حكم صادره كمیته انضباطی علیه سپاهان و تنبیه مقصرین توییتی را منتشر كرد. او در این باره نوشته است: «نفر اول همون دوستیه كه برای خودش یه باند درست كرده، سالی ۲۰۰ میلیون پروازی می‌گیره و بالای پونصد میلیونم از دلالی داره میزنه به جیب!‌» این در حالی است كه از اصفهان خبر رسیده كه تعدادی از هواداران سپاهان به‌شدت از عملكرد قلعه نویی شاكی هستند و از هیات‌مدیره خواستار دادن التیماتوم به او شده‌اند. انتقادها در فضای مجازی شدت گرفته است.
كاپیتان سپاهان: اخبار كرونا فشار روانی روی ما داشت
مهدی كیانی كاپیتان سپاهان با اشاره به گسترش ویروس كرونا می‌گوید: «از روز بازی مقابل پرسپولیس تاكنون تمركز همه تیم
به هم ریخته است. تمام فكر ما به این ویروس معطوف است. همه در مورد كرونا صحبت می‌كنند. این ویروس روی تمركز بازیكنان خیلی تأثیر گذاشته است. من نمی‌دانم مسؤولان چرا لیگ را تعطیل نمی‌كنند؟ حتما باید اتفاقی برای بازیكنان فوتبال بیفتد تا لیگ را تعطیل كنند؟ ما دوست داشتیم هوادارانمان حضور داشته باشند. اگر قرار است شرایط فعلی برای هوادار مشكل‌ساز باشد برای بازیكنان نیز مشكل‌ساز است.» كیانی با اشاره به تأثیر اتفاقات و حواشی دیدار مقابل پرسپولیس در تمركز بازیكنان برای بازی روزپنجشنبه برابر ذوب آهن ، گفت: «صددرصد حاشیه‌های بازی گذشته تأثیرگذار بود، اما ما با روحیه برای برد آمده بودیم. در كنار حواشی هفته گذشته اتفاقات بهداشتی و اخبار كرونا فشار روانی روی ما داشت. ما بازیكنان با شرایط خاصی برابر رو به رو بودیم. ما در نیمه دوم تمركز كافی را نداشتیم. همه بازیكنان تیم از برگزاری بازی‌ها ناراحت هستند امیدواریم هرچه سریع‌تر بازی‌ها لغو شود.»