محكومیت‌های بی‌پایان

رای فیفا علیه باشگاه پرسپولیس؛ پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به‌علاوه سود ۵ درصدی به بودیمیر

محكومیت‌های بی‌پایان

باشگاه پرسپولیس با رای كمیته حل اختلاف فیفا به پرداخت ۴۷۵هزار یورو به بودیمیر مهاجم كروات و سابق خود محكوم شد و باید علاوه براین سود (غرامت دیركرد) پنج درصدی هم تا روز پرداخت را به بودیمیر پرداخت نماید. فیفا روز چهارشنبه رای خود برای شكایت بودیمیر را پس از بررسی لایحه دفاعیه پرسپولیس صادر كرد. این رای از سوی امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه دریافت و فورا متن كامل رای ترجمه و در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت. انصاری‌فرد هم ضمن تاكید بر رسانه‌ای نشدن رای صادره بعد از برد پرسپولیس مقابل شهر خودرو حكم فیفا را فاش نكرد و فقط شكایت كالدرون به فیفا را با توجه به سوالات مطروحه در جمع خبرنگاران اعلام‌‌ داشت.
 بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جزئیات رای فیفا به شرح زیر است:
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی ۴۵روز مهلت دارد و در صورتی كه بدهی در مهلت تعیین شده پرداخت نشود پرسپولیس از جذب بازیكن داخلی و خارجی در سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود اما این محرومیت در هر بازه زمانی به محض تسویه بدهی مرتفع می‌شود.
باشگاه پرسپولیس بابت فصل گذشته ۱۴۸هزار یورو به‌علاوه 5 درصد سود(غرامت) تا روز تسویه بدهی محكوم شده است.
بدهی ۱۴۸هزار یورویی مربوط به پنج حقوق ماهانه بودیمیر در نیم‌فصل دوم فصل گذشته (از ۱۹ژانویه تا۲۳جون ۲۰۱۹) بوده كه شامل یك قسط ۲۵هزار یورویی، سه قسط ۲۶هزار یورویی و یك قسط ۱۹هزار یورویی بوده است. بودیمیر بابت فصل قبل دریافتی اندكی داشته و به خاطر ۵ حقوق و قسط معوق خود به فیفا شكایت كرد.
همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر این ۳۲۷هزار یورو بایستی سود و غرامت 5 درصدی _ از پانزدهم اكتبر ۲۰۱۹تا روز پرداخت _هم به این بازیكن پرداخت نماید.
كمیته حل اختلاف فیفا هر گونه شكایت دیگری را از بودیمیر سلب و‌از وی خواسته شماره حساب خود را فورا به پرسپولیس ایمیل كرده و از پرسپولیس خواسته مدارك و شواهد پرداختی را به فیفا ارائه كند.
بر اساس رای كمیته حل اختلاف فیفا اگر پرسپولیس پس از طی سه پنجره محرومیت تقل و انتقالاتی بدهی را تسویه نكند كمیته انضباطی فیفا تصمیمات بعدی را اتخاذ خواهد كرد.