حق با شماست

حق با شماست

# ارز _بی‌ثباتی
قدیری از مشهد:
 هر دفعه كه رئیس بانك مركزی به مردم و دلالان هشدار عدم ورود به بازار ارز را می‌دهد و از كنترل قیمت ارز صحبت می‌كند، قیمت ارز افزایش پیدا می‌كند و خبری از ثبات و كاهش آن دیده نمی‌شود.

# بورس _نقدینگی
فرامرزی از اصفهان:
 تشویق مردم برای ورود به بورس و عرضه سهام‌های اولیه بهترین راه برای جمع کردن نقدینگی و حفظ ارزش پول مردم است كه امیدوارم دولت محترم از این امر غافل نشود.

# موتورسیکلت _بازار
شاملو از تهران:
 با وجود ممنوعیت تردد موتورسیكلت در خیابان‌های پانزده خرداد و ناصر خسرو، ولی ورود و خروج این موتورسواران بسیار زیاد است و باعث افزایش خطراتی برای شهروندان می‌شود.

# فوتبال_سیاست
باقری از تهران:
 با وجود هزینه‌های هنگفت تیم‌های فوتبال كشورمان و خرید بازیكنان خارجی، نتایج بسیار ضعیف این تیم‌ها نشان‌دهنده مدیریت ضعیف است و امیدوارم مدیران این باشگاه‌ها رویكرد سیاسی خود را از فوتبال دور کنند.

# مسافربر_میرداماد
مافی از تهران:
 توقف مسافربرهای شخصی در روبه‌روی متروی میرداماد در لاین تندرو به سمت خیابان شریعتی باعث ترافیك و كندی حركت خودروهای عبوری می‌شود.

# کارت_ ملی_انتظار
قاسمی از تهران:
بیش از یك‌سال از درخواست تعویض كارت ملی بنده گذشته، ولی تاكنون كارت جدید صادر نشده است. چرا؟ مسؤولان محترم جوابگوی مردم باشند.

# دلار _تورم
چهاردهی از گیلان:
عدم كنترل بازار ارز توسط بانك مركزی و افزایش نفوذ دلالان این بازار، باعث افزایش قیمت دلار شده است و با افزایش قیمت دلار باید منتظر گرانی در همه كالاها باشیم.

# تاخیر_مترو
درخشان از تهران:
 تاخیر بیش از اندازه قطارهای خط4 به سمت ارم سبز در صبح روز یكشنبه 4 اسفند باعث ازدحام بیش از اندازه مسافران در سكوها شد. نكته تعجب‌برانگیز عدم اطلاع‌رسانی مسؤولان سكوی نیروی هوایی راجع به این تاخیر بود.