فرار مرگبار سارق از خانه مالباخته

فرار مرگبار سارق از خانه مالباخته

مرد جوان بعد از سرقت از خانه‌ای در یكی از محله‌های غرب تهران هنگام فرار از نرده‌های ساختمان به پایین افتاد و فوت كرد. دو همدستش با جا گذاشتن جسد وی در محل با سوار شدن به خودروی پرشیای سفید در حالی متواری شدند كه پلیس جنایی پایتخت در جست‌‌وجوی آنهاست.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 22 و 18 دقیقه جمعه نهم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری كن با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد كه مردی جوان از بالكن طبقه دوم ساختمانی در غرب تهران كه حفاظ آن تخریب شده سقوط كرده و فوت شده است. با هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند. آنها در تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد جوان ساكن ساختمان نبوده و از بالكن طبقه دوم كه متعلق به یكی از همسایه‌ها بوده به پایین افتاده و فوت شده است.
ماموران در بازرسی از جیب فرد فوت شده یك عدد ساعت، یك انگشتر طلا و مبلغی پول پیدا كردند. در ادامه تحقیقات از همسایه‌ها، متوجه شدند آنها شب‌هنگام صدای سقوط شنیدند و زمانی كه برای بررسی ماجرا به خیابان آمدند مشاهده كردند دو مرد فردی را كه بدحال بوده از ساختمان بیرون آورده و در حال انتقال وی به انتهای كوچه بودند كه یكی از همسایه‌ها به آنها مشكوك شده و قصد تماس با پلیس را داشته است. دو مرد جوان وقتی متوجه تصمیم این همسایه شدند، با رها كردن مرد زخمی از محل گریختند. در ادامه با تماس اهالی، امدادگران اورژانس و پلیس راهی محل شده و با معاینه مرد مجروح، متوجه مرگش شدند.
در این مرحله به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداخته و متوجه شدند مرد فوت شده و دو همدستش ساعتی پیش از طریق بالكن برای سرقت وارد ساختمان شده و بعد از یك ساعت هنگام پایین آمدن از نرده، كاپشن یكی از آنها به دوربین مداربسته گیر كرده و باعث سقوط او به كوچه شده بود.
در حالی كه ماموران تحقیقات را ادامه می‌دادند، مردی با مراجعه به ماموران گفت: من ساكن طبقه دوم هستم. وقتی همراه خانواده‌ام به خانه برگشتیم متوجه به​هم‌ریختگی وسایل و سرقت از آنجا شدیم.
در ادامه بررسی اموال كشف شده از مرد فوت شده، مشخص كرد این اموال متعلق به شاكی است.
ماموران دوباره به بازبینی دوربین‌ها پرداخته و متوجه شدند دو سارق با خودروی پرشیای سفید از محل فرار كرده‌اند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری و رازگشایی از دیگر جرایم آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد. همچنین پلیس به دنبال شناسایی هویت مرد گمشده است.