از دستگیری 71 محتكر تا هشدار درباره دزدان كرونایی

از دستگیری 71 محتكر تا هشدار درباره دزدان كرونایی


رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از كشف ۱۶میلیون و ۷۷۳هزار و ۹۱۷عدد انواع تجهیزات بهداشتی نظیر ماسك، دستكش و مواد ضدعفونی كننده احتكار شده و دستگیری ۷۱محتكر خبر داد.
به گزارش جام‌جم، سردار محمدرضا مقیمی عنوان كرد:  در بازرسی از انبارها و مراكز توزیع طی یك هفته گذشته، ۱۶میلیون و ۷۷۳هزار و ۹۱۷عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل شش میلیون و ۷۰۹هزار و ۶۷۳عدد انواع ماسك، ۹میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۰۰عدد دستكش‌های بهداشتی (لاتكس) و ۲۴۷هزار و ۸۴۴ بطری انواع مواد ضد عفونی كننده احتكاری كشف شد. رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هم در گفت و گو با جام‌جم از كشف بیش از ۳۱۰۰ لیتر مایع ضد‌عفونی كننده احتكار شده در پایتخت خبر داد.
سردار علی ذوالقدر افزود: این محموله در دو مغازه در ناصرخسرو احتكار شده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز هم دیروز درخصوص اقدام برخی افراد سودجو مبنی بر انجام تست ویروس كرونا در منازل هشدار داد.
سرهنگ محمد نادربیگی به ایرنا اظهار كرد: با توجه به شیوع ویروس كرونا دركشور و استان البرز، سارقان از این وضعیت سوءاستفاده كرده و با ترفند تست ویروس كرونا اقدام به سرقت می‌كنند.
وی اضافه كرد: وزارت بهداشت مكرر اعلام كرده كه به هیچ وجه تیمی برای انجام تست كرونا به در منازل اعزام نمی‌شود و هر گونه مراجعه تحت این عنوان كلاهبرداری محسوب می‌شود.
نادربیگی خاطرنشان كرد كه سارقان به بهانه كارشناس بهداشت و حتی با ارائه نامه جعلی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به منازل مسكونی مراجعه و در صورت فرصت اقدام به سرقت می‌كنند.