با خطیبی پس از كرونا

با خطیبی پس از كرونا


اشكان خطیبی كه پیش از تعطیلات كرونایی دو نمایش «پزشك نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» را اجرا می‌كرد، تاكید كرد كه بعد از عادی شدن شرایط، حتما اجرای این دو اثر را از سر می‌گیرد.
این بازیگر و كارگردان تئاتر به ایسنا گفته: برای آماده شدن این دو نمایش دو سال و نیم با هنرجویان نوجوانم زحمت كشیده‌ام و كاملا مشخص است كه بخواهم اجرای این نمایش‌ها را ادامه بدهم.
این كارگردان تئاتر كه نمایش‌های خود را در تماشاخانه «سپند» اجرا می‌كرد، افزود: نمایش‌های ما در سالنی خصوصی اجرا می‌شد و در مجموعه‌ای دولتی نبود كه محدودیت‌های خاصی داشته باشد؛ ضمن این​كه قرارداد داریم و در هر قراردادی عنوان می‌شود كه شرایط ویژه در نظر گرفته خواهد شد. حالا هم در وضعیتی ویژه و بسیار بحرانی به سر می‌بریم و مسلما این وضعیت بر همه وجوه زندگی‌مان تاثیرگذار است اما قطعا بعد از پشت‌سر گذاشتن این وضعیت و عادی شدن شرایط، بار دیگر اجراهای خود را از سر خواهیم گرفت.
بازیگر نمایش‌های «خدای كشتار» و «پستچی پابلو نرودا» یادآور شد: ما فقط هفت شب نمایش‌مان را اجرا كرده بودیم و طبیعی است كه خواهان ادامه اجرای آن باشیم. این خواسته همه گروه‌های نمایشی است مگر كسانی كه پروژه‌های دیگری در پیش داشته‌اند و برنامه‌ریزی‌شان دچار اخلال خواهد شد یا كسانی كه فروش نمایش‌هایشان راضی كننده نبوده است.