كرونا مانع تولید «كامیون» نشد

كرونا مانع تولید «كامیون» نشد


سازندگان سریال نوروزی شبكه دو اعلام كردند به‌رغم شرایط ملتهب جامعه به دلیل شیوع ویروس كرونا، آنها تلاش می‌كنند با رعایت اصول و ملاحظات بهداشتی«كامیون» را برای پخش در فروردین 99 آماده كنند.
به گزارش جام‌جم، در بیانیه تهیه‌كنندگان و كارگردان سریال نوروزی شبكه دو _كامیون _ آمده است: همان‌طور كه در شرایط موجود پرستاران و پزشكان كشور در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، گروه تولید سریال «كامیون» نیز هم درصحنه رسانه و فرهنگ خود را موظف به حضور می‌دانند. به این اعتقاد رسیدیم كه با توجه به در پیش بودن نوروز و مسؤولیتی كه بر عهده رسانه ملی است در سنگر خود باشیم و با تولید یك كار خوب با پشتیبانی رسانه ملی بتوانیم لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز 99 فراهم كنیم.
تصویربرداری و تولید سریال كامیون با رعایت كامل اصول بهداشتی در تهران ادامه دارد و در تلاشیم بتوانیم به مردم كه شاید اكنون در شرایط روحی مساعدی نباشند، خدمت‌رسانی كنیم و لحظات خوشی را برای پزشكان،پرستاران و كسانی كه چه‌بسا از بیمارستان تماشاگر ما باشند، رقم بزنیم.
مجموعه تلویزیونی كامیون به كارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌كنندگی مشترك ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور كاری از شبكه دو سیماست.
این مجموعه طنز درباره‌ یك پیشكسوت فوتبال است كه مدتی روی كامیون باربری كار می‌كند و پس از آشنایی با سه دانشجو كه صاحبخانه به دلیل مشكلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.
داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شكورزاده نوشته است.